• O czym pamiętać budując komunikację firmową?

  • Co jest ważne w komunikacji kryzysowej?

  • Jakie są kluczowe elementy wiarygodnej komunikacji?

  • Jak budować więź między nadawcą a odbiorcą?

 

Gdy przychodzi kryzys, komunikacja staje się jednym z najważniejszych elementów, które będą wspierały Cię lub będą Ci utrudniały znalezienie rozwiązania.
W trudnych sytuacjach, w kryzysie, są żelazne zasady o których warto pamiętać, żeby budować przekaz jasny, klarowny i bliski odbiorcy.

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.