Analiza efektywności w marketingu internetowym

jak zrobić dobrą kampanię za małe pieniądze? co musisz, co powinieneś a co możesz zaplanować w kampanii marketingowej? co i za ile można zamówić na rynku? czy otrzymywane wyniki są rzeczywiście maksymalne w stosunku do wydanego budżetu?czego powinieneś oczekiwać od dobrej agencji?

 

Controlling w sieci

 

Budżet marketingowy nie jest z gumy. Truizm?

Tak, jednak czy gdy planujesz kampanie, gdy briefujesz agencje, masz czasem wrażenie, że jesteś jedyną osobą, która o tym pamięta?

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się, jak zrobić dobrą kampanię za małe pieniądze
  • dowiesz się, co musisz, co powinieneś a co możesz zaplanować w kampanii marketingowej
  • dowiesz się, co i za ile można zamówić na rynku
  • dowiesz się, jak sprawdzić, czy otrzymywane wyniki są rzeczywiście maksymalne w stosunku do wydanego budżetu
  • dowiesz się, czego powinieneś oczekiwać od dobrej agencji

 

Program szkolenia:

  • „Mile stones” – kluczowe elementy kampanii marketingowych
  • Jak uniknąć owczego pędu w kampaniach internetowych. Jak i na co wydawać by osiągnąć własne cele a nie ulegać „trendom”
  • Freelancer czy agencja – kiedy, z kim i na jakich warunkach warto pracować
  • Optymalne wydatki, czyli jakie? Co i za ile można kupić na interaktywnym rynku?
  • Jak weryfikować kosztorys otrzymany od agencji?
  • ROI, CTR, CPC, CPT i inne, czyli o jakie wskaźniki warto walczyć w marketingu internetowym
  • Ciemna strona biznesu – o czym musisz wiedzieć współpracując z podwykonawcami?
  • Jak poruszać się w gąszczu współczesnych trendów marketingowych, czyli content marketing, inbound marketing, marketing emocjonalny,
  • Okiem praktyka – moda czy konieczność nowoczesnego marketingu?

 

Czas trwania: 8 h

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: