Content Marketing …

 

… czyli być albo nie być twojej marki

 


W największym skrócie, content marketing to tworzenie i dystrybucja adekwatnych treści do określonych grup odbiorców.
Istnieje cały wachlarz narzędzi, dzięki którym content marketing dociera do Twoich klientów: social media, prasa, magazyny firmowe, blogi, strony internetowe i wiele innych.
Content marketing to serce całej strategii marketingowej.

Dlatego, proponujemy program, który w syntetycznym ujęciu wprowadzi Cię w najważniejsze zagadnienia.

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się, czym jest content marketing
  • dowiesz się, co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać  – m.in. Facebook, LinkedIn
    Pinterest,Vimeo, Facebook, YouTube itp.
  • dowiesz się, jak konkurować na rynku opierając strategię komunikacji na treści
  • nauczysz się budować strategię content marketingu
  • dowiesz się, jak wzmacniać i utrzymywać relacje z konsumentami
  • dowiesz się, jak zbudować wizerunek lidera
  • poznasz zasady content marketingu
  • poznasz zasady tworzenia treści, które przyciągają czytelników
  • dowiesz się, jak poszerzyć zasięg przy pomocy różnych narzędzi content marketingu

 

Program szkolenia:

Rynek mediów w Polsce:

  • jak Polacy konsumują media
  • czy wszyscy „siedzą” w Internecie a jeśli tak to gdzie
  • najważniejsze trendy w komunikacji internetowej

Zasady tworzenia atrakcyjnych treści skierowanych do określonej grupy docelowej.

Specyfika komunikacji online:

  • psychologia lektury
  • jak ludzie czytają w dobie internetu (tryby czytania, eye tracking),
  • żelazne reguły komunikacji elektronicznej
  • magia liczb czyli co w komunikacji oznacza 90-9-1

Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz?

  • Kim jest generacja X, Y i Z.

Content Marketing w akcji!

  • 10 podstawowych zasad content marketingu
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać
  • Zasady przygotowywania strategii content marketingu

Narzędzia content marketingu. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych

  • Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań
  • Serwisy społecznościowe – Facebook, linkedIn, Goldenline, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
  • Blogi i Blogerzy – jak tworzyć i współpracować?
  • Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?
  • Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo
  • Obraz zamiast treści: Vimeo, Instagram, Piterest – jak wykorzystywać w komunikacji

GOOGLE – jak budować obecność firmy z wykorzystaniem największej na świecie wyszukiwarki internetowej

Copywriting – jak przyciągnąć uwagę odbiorców?

  • Przekaz treści.  Jak nie nadużywać specjalistycznej nowomowy?
  • Jak nie komplikować sobie zadania?
  • Najczęściej powtarzane błędy językowe – jak ich unikać?

Sytuacje kryzysowe w komunikacji z internautami [case study]

Jak mierzyć content marketing?

  • Czy można zastosować ROI w marketingu treści?
  • SMART w służbie content marketingu
  • Monitoring sieci

Czas trwania: 8 h

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: