Chcesz pracować z najlepszymi?

Kategorie: Employer Branding,Komunikacja firmowa,Social media,Zarządzanie

Bądź autentyczny i dotrzymuj obietnic!

 

Możesz poświęcić czas i wszystkie pieniądze świata na strategię budowania marki

pracodawcy, która ma pomóc ci wyjść na przeciw Twoim konkurentom…

 

…ale jeśli Twoje deklaracje nie są uczciwe i autentyczne, nigdy nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.

 

Pamiętaj, że na koniec dnia Twoi obecni, a także byli pracownicy i tak będą mówić o Twojej firmie w mediach społecznościowych i na forach opiniotwórczych.

Prawda o Twojej organizacji wyjdzie, czy tego chcesz, czy nie.

Dlatego od samego początku buduj autentyczny wizerunek Twojej firmy.

Dzisiejsi konsumenci są bardzo świadomi społecznie – znacznie chętniej nawiązują relację z firmami, które dobrze traktują swoich pracowników.

To, kim jesteś jako pracodawca, bezpośrednio wpływa na reputację Twojej marki.

 

Jest wiele miejsc w sieci, które pomogą Ci zweryfikować Twoje własne wyobrażenie o firmie.

Poniżej znajdziesz  3 użyteczne narzędzia po które warto sięgnąć.

    1. Gowork.pl – obecnie jest jednym z najprężniej rozwijających się serwisów o pracodawcach. To tu przyszli, obecni czy też byli pracownicy dzielą się swoimi mniej czy bardziej sprawiedliwymi refleksjami o firmie.
      Nie musisz się z nimi zgadzać – jednak jeśli jesteś zainteresowany zmianą Twojej marki na rynku pracy – musisz wiedzieć co o piszą o Twojej firmie.

 

    1. Brand24.pl – przyznaję, to mój ulubiony serwis do skanowania sieci. Wspieram się nim w projektach, których celem jest budowanie marki przedsiębiorstwa. Niestety płatny – jednak można wypróbować 14 dniową wersję testową.

 

  1. Google Alert – niedoskonałe, ale całkowicie bezpłatne narzędzie, które pozwala na skan sieci wg określonych przez użytkownika słów kluczowych.

Mam nadzieję, że dzięki tym informacjom łatwiej Ci będzie określić status quo marki twojej firmy.

 

I na koniec – o czym warto pamiętać przede wszystkim?

Obiecuj tylko to z czego się wywiążesz – wcześniej czy później zostaniesz z tego rozliczony.

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.