Chcesz pracować z najlepszymi?

Kategorie: Employer Branding,Komunikacja firmowa,Social media,Zarządzanie

Bądź autentyczny i dotrzymuj obietnic!

 

Możesz poświęcić czas i wszystkie pieniądze świata na strategię budowania marki

pracodawcy, która ma pomóc ci wyjść na przeciw Twoim konkurentom…

 

…ale jeśli Twoje deklaracje nie są uczciwe i autentyczne, nigdy nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.

 

Pamiętaj, że na koniec dnia Twoi obecni, a także byli pracownicy i tak będą mówić o Twojej firmie w mediach społecznościowych i na forach opiniotwórczych.

Prawda o Twojej organizacji wyjdzie, czy tego chcesz, czy nie.

Dlatego od samego początku buduj autentyczny wizerunek Twojej firmy.

Dzisiejsi konsumenci są bardzo świadomi społecznie – znacznie chętniej nawiązują relację z firmami, które dobrze traktują swoich pracowników.

To, kim jesteś jako pracodawca, bezpośrednio wpływa na reputację Twojej marki.

 

Jest wiele miejsc w sieci, które pomogą Ci zweryfikować Twoje własne wyobrażenie o firmie.

Poniżej znajdziesz  3 użyteczne narzędzia po które warto sięgnąć.

    1. Gowork.pl – obecnie jest jednym z najprężniej rozwijających się serwisów o pracodawcach. To tu przyszli, obecni czy też byli pracownicy dzielą się swoimi mniej czy bardziej sprawiedliwymi refleksjami o firmie.
      Nie musisz się z nimi zgadzać – jednak jeśli jesteś zainteresowany zmianą Twojej marki na rynku pracy – musisz wiedzieć co o piszą o Twojej firmie.

 

    1. Brand24.pl – przyznaję, to mój ulubiony serwis do skanowania sieci. Wspieram się nim w projektach, których celem jest budowanie marki przedsiębiorstwa. Niestety płatny – jednak można wypróbować 14 dniową wersję testową.

 

  1. Google Alert – niedoskonałe, ale całkowicie bezpłatne narzędzie, które pozwala na skan sieci wg określonych przez użytkownika słów kluczowych.

Mam nadzieję, że dzięki tym informacjom łatwiej Ci będzie określić status quo marki twojej firmy.

 

I na koniec – o czym warto pamiętać przede wszystkim?

Obiecuj tylko to z czego się wywiążesz – wcześniej czy później zostaniesz z tego rozliczony.

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz