<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Content marketing: 7 kluczowych zasad

Kategorie: Content Marketing,Social media

Sentencja: Pomóż, nie sprzedawaj; rozmawiaj, nie wrzeszcz; pokazuj, nie mów.

 

1. Pamiętaj, to zupełnie nowy marketing. Bardzo różni się od tego, jak znasz.

 

 

2. Po pierwsze klient! Buduj treści marketingowe w oparciu o korzyści, jakie Twoje działania przyniosą klientowi.

 

 

3. Pomóż, nie sprzedawaj! To buduje zaufanie. Dopiero potem klient decyduje się zrobić kolejny krok w cyklu zakupów.

 

 

4. Myśl niszowo! Zwycięski biznes to ten, którego treści marketingowe najtrafniej odpowiadają na potrzeby klienta, są najbardziej adekwatne do charakteru jego działalności i najbardziej dla niego interesujące.

 

 

5. Opowiedz dobrą historię! Zjednocz swoich klientów i treści marketingowe wokół atrakcyjnego głównego tematu.

 

 

6. Postaw na jakość! Dbaj o doskonałość treści. Pamiętaj, że wprawdzie content marketing staje się coraz bardziej popularny, jednak tylko naprawdę wartościowe treści gwarantują sukces.

 

 

7. Pisz od serca! Bądź autentyczny, prawdziwy, szczery. Nie udawaj. Działaj z prawdziwej chęci niesienia pomocy, a dopiero za tym pójdzie sprzedaż.

 

 

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Dodaj komentarz