<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Content marketing: 6 pomysłów na to jak wykorzystywać email w marketingu treści. Cz. 1

Kategorie: Content Marketing,Social media

Zastanawiałeś się kiedykolwiek nad wykorzystaniem emaila do komunikacji marketingowej? Z pewnością tak. Wszak w Polsce mamy już od wielu lat newslettery, które wraz z rozwojem Internetu przyjmują coraz bardziej wyrafinowane formy.

 

Może nawet doszedłeś do wniosku, że email to już przebrzmiała pieśń i nie warto zawracać sobie nim głowy w dobie facebooka, tweetera, wordpressa, blogów itp. Prawda jednak jest jedna. Każde z narzędzi marketingowych jest skuteczne lub nieskuteczne w zależności od tego jakie treści niesie swoim odbiorcom. Miałkie treści, bez względu na to jaką drogą będą dystrybuowane, zostaną odrzucone przez czytelnika.

 

Oto 6 sposobów na ponowne włączenie emaila tak by zwiększyć zasięg oraz zainteresowanie Twoich czytelników oraz uczynić go bardziej narzędziem „social media”.

 

1.    Twórz „społeczne ściągi”.

Odbiorcy lubią gdy im się ułatwia życie. Pogrupuj opublikowane wiadomości i komentarze na facebooku, tweeterze, instagramie etc. Regularnie (byle nie za często) np. raz w tygodniu, wysyłaj emailem wiadomość „co możesz przegapić na temat…”. Oczywiście ostateczny tytuł maila zostawiam tobie drogi czytelniku. To ty wiesz najlepiej czy twoja grupa docelowa woli mniej czy bardziej kolokwialna rozmowę. To dobra metoda dla innowacyjnych makr eterów, którzy lubią robić szum i pobudzać zainteresowanie swoją marką u odbiorców.

 

2. Przekształcaj fanów w subskrybentów zaś subskrybentów w fanów.

Przygotowujesz newslettery? Masz bazę danych? Wykorzystaj to. Często marki mają nieproporcjonalny stosunek email abonentów do fanów. Zbuduj strategię cross-kanałową, gdzie każdy kanał wykorzystywać będzie mocne strony innych.

 

 

Do dalszej lektury zapraszam jutro (23.08.2013)

 

Źródło: CMI

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz