Content Marketing Day: the day after, specjalnie dla jej uczestników…

Kategorie: Content Marketing,Social media

content_marketing_skuteczna_komunikacja_online_blog_wymagamy_pl_monika_walczak_szkolenie_kurs_warsztaty_marketing_kontent_social_media_strategia_b2b_after2Niedawno gościliśmy na Content Marketing Day z krótkim wystąpieniem Moniki Walczak nt. wykorzystywania marketingu treści w sprzedaży.

Ponieważ uczestnicy off- i on-line zdecydowanie chcieli więcej, zapraszamy 10 czerwca na szkolenie:

Content Marketing, czyli być albo nie być twojej marki.

 

 

Dla uczestników konferencji Content Marketing Day mamy specjalną, ograniczoną ilościowo propozycję uczestnictwa.

 

Czego możecie się spodziewać?

W programie m.in.:

  1. Zasady tworzenia atrakcyjnych treści skierowanych do określonej grupy docelowej.
  2. Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz?
  3. Narzędzia content marketingu. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych
  4. GOOGLE – jak budować obecność firmy z wykorzystaniem największej na świecie wyszukiwarki internetowej
  5. Copywriting – jak przyciągnąć uwagę odbiorców?
  6. Sytuacje kryzysowe w komunikacji z internautami [case study]
  7. Jak mierzyć content marketing?

Piszcie do nas na maila: biuro@wymagamy.pl w tytule: „after CMD”, zwrotnie prześlemy szczegółową propozycję.

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz