<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Content marketing – nowy YETI?! Czym jest a czym nie jest marketing treści.

Kategorie: Content Marketing,Social media

Content marketingiem określa się dziś powszechnie jako nową formę kontaktu z klientem. Ostatnie badania w Stanach Zjednoczonych wskazują, że dziewięć na dziesięć firm B2B wprowadza  content marketing do swojej strategii marketingowej. Dotyczy to zarówno MŚP jak i dużych firm jak choćby HSBC czy Marks & Spencer.

 

Czym właściwie jest content marketing i dlaczego wywołuje takie emocje?

 

To, przede wszystkim podejście marketingowe, które stawia klienta na pierwszym miejscu. To staranny wybór informacji spośród szumu medialnego i dostarczanie klientowi dokładnie tych, które są dla niego istotne i cenne. To budowanie zaufania, które sprawi, że następnym razem klient bez wahania wybierze Twoje usługi.

 

Dlaczego content marketing cieszy się dziś tak dużym zainteresowaniem?

 

Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii wykazały, że w 2006 roku wystarczyło 6 połączeń telemarketingowych, żeby uzyskać 1 kontakt. W 2010 r. trzeba już było wykonać 41 takich połączeń. Jak to wygląda dziś?

Dziś ludzie w ogóle nie chcą telemarketingu!

 

Czy wiesz, że:

 

w Wielkiej Brytanii 44% bezpośrednich maili sprzedażowych w ogóle nie jest otwieranych, a 86% Brytyjczyków wychodzi podczas reklam telewizyjnych.

obecnie ludzie mają dosyć natrętnych sprzedawców i agresywnej propagandy marketingowej.

 

Content marketing ucieka od tego wszystkiego na rzecz inteligentnych, nowoczesnych form marketingu, wygodniejszych zarówno dla sprzedającego jak i kupującego – ukierunkowanych na klienta i przynoszących wymierne rezultaty biznesowe.

c.d.n.

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Dodaj komentarz