<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Custom publishing – jak zwiększać sprzedaż. Jeszcze jeden termin!

Kategorie: Content Marketing

Ponieważ szkolenie „Jak zwiększać sprzedaż w custom publishing” cieszy się dużym powodzeniem, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie drugiego terminu szkolenia.

 

Zapraszamy 17 października 2013!

 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

jak wygrywać przetargi i konkursy czyli składniki sukcesu w custom publishing

• jak zdobywać i utrzymywać nowych klientów

jak wyróżnić się z tłumu – czyli jak przygotować najlepszą ofertę handlową

• przetargi, konkursy i zapytania ofertowe czym się różnią i jaką przygotować ofertę

• jak negocjować z zawodowcami – czyli rozmowy oko w oko z działem zakupów

• jakie są typy osobowości klientów i jaki to ma wpływ na sprzedaż

• jak budować trwałe relacje z klientami

jak zwiększać sprzedaż u własnych klientów – czyli czym różni się „snajper” od „ogrodnika”

• co oferować klientom w dobie social media czyli – jak zmienia się custom publishing w dobie Internetu i jak to przełożyć na sprzedaż

• co interesuje klientów w erze Web 2.0 – czyli jak się utrzymać na zmieniającym się rynku

 

Więcej informacji znajdziesz TU

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz