Employer Brand: 19-20.05.2016 r. Jak przekonać Zarząd, że się opłaca?

Kategorie: Content Marketing,Employer Branding,Zarządzanie

monika_walczak_szkolenia_warsztaty_employer_branding_pracodawca_wizerunek_social_media_hr_rekrutacja_wymagamy_pl_jak_budowac_wizerunek_firmy_

Do maja co prawda jeszcze chwilę, ale ja już wiem, że 19 maja będę gościć na warsztatach

Employer Brand – Leaders Training.

Dwudniowa konferecja będzie poświęcona różnym aspektom budowania wizerunku pracodawcy na rynku.

 

 

Już teraz zapraszam na warsztat w czasie którego zajmiemy się m.in.:

  • ustalaniem jakie „twarde”wskaźniki można określić i wyznaczyć w budowaniu marki firmy
  • określaniem zwrotu z inwestycji jaką niewątpliwie jest EB
  • przygotowywaniem konkretnych (czytaj: wymiernych ekonomicznie) argumentów dla Zarządu przemawiających za wdrażaniem EB.

Co organizatorzy mówią o wydarzeniu?

Employer Brand Leaders Training to:

  • unikalny program uczenia się zarządzania EB, bazujący na światowych rozwiązaniach oraz case’ach wiodących firm
  • spotkanie z najlepszymi ekspertami i konsultantami z zakresu EB, HR i CSR
  • warsztaty w metodologii Action Learning – 80%ćwiczeń, 20% teorii
  • okazja do networkingu i wymiany doświadczeń z uczestnikami warsztatów.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji – skieruj się bezpośrednio do Employer Brand – i mam dla Ciebie niespodziankęna hasło wymagamy.pl coś na Ciebie czeka 🙂

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz