…jako pracodawcy w erze social media?

 

 

Employer Branding (EB) to szerokie spektrum działań, których celem jest budowa wizerunku firmy jako pracodawcy oraz komunikacja firmyw tym obszarze. Nierozerwalnie z Employer Brandingiem związane jest inne pojęcie – również nowe na polski rynku – Employee Value Proposition (EVP).

Na definicję EVP składa się szeroki pakiet korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych jakie organizacja oferuje pracownikom i kandydatom ubiegającym się o zatrudnienie. Stanowią one swoistą wizytówkę firmy na rynku.

Mając na uwadze zmiany demograficzne jakie zachodzą na rynku pracy oraz duże przemiany pokoleniowe, już za chwilę trudno będzie sobie wyobrazić skuteczną rekrutację bez silnych działań w obszarze Employer Brandingu.

 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • czym jest e-marketing
  • co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać
  • czym jest i dlaczego Employer Branding jest ważny
  • jak budować strategię obecności w social media
  • co robić a czego na pewno nie robić w social media
  • jak prawidłowo zareagować na kryzys w social media
  • jak regulować i kontrolować wizerunek firmy tworzony przez pracowników
  • jak wykorzystywane są social media do rekrutacji czyli grywalizacja w służbie HR

 

Ramowy program:

 

1. Rynek mediów w Polsce:

  • jak Polacy konsumują media
  • czy wszyscy „siedzą” w Internecie a jeśli tak to gdzie
  • najważniejsze trendy w komunikacji internetowej.

2. Kluczowe narzędzia komunikacji

  • gdzie jest moja grupa docelowa
  • charakterystyka i specyfika najważniejszych: Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin, Goldenline, Instagram, Vimeo, blogi, serwisy typu „wiki” itp.
  • korzyści i zagrożenia wynikające z obecności w social mediach

3. Employer branding w praktyce:

  • rynek pracodawcy czy pracownika – dlaczego ważny jest employer branding w sieci
  • co jest najlepsze dla mojej firmy – wybór narzędzi i kanałów komunikacji
  • jak skutecznie i adekwatnie rozmawiać ze swoją grupą
  • konwersja– jak zmierzyć i policzyć działania employer branding w sieci i na co się to przekłada
  • pracownik w Internecie  – można czy nie można kontrolować.

4. Employee Value Proposition (EVP)

  • co to jest EVP
  • jak zdefiniować EVP
  • co interesuje kandydatów a co pracowników.

5. Employer Branding a komunikacja wewnętrzna

  • jak skutecznie komunikować wewnątrz organizacji
  • pracownicy jako liderzy opinii
  • zmiana w organizacji jako szansa a nie zagrożenie czyli jak wdrażać EB w firmie
  • sytuacje kryzysowe – co robić, jak reagować.

6. Case study: wyróżniaj się lub zgiń – czyli jak rekrutują najwięksi

 

Szkolenie składa się z:

  • części teoretycznej
  • części warsztatowej
  • indywidualnych konsultacji

 

Czas trwania: 8 h

 

 

Najbliższe terminy szkoleń:

 

    Tak, chcę wziąć udział650 zł. + VATZgłaszam się