Szkolenie za:

  • 00 dni
  • 00 godzin
  • 00 min.
  • 00 sek.
+

Employer branding w erze social media, czyli skuteczna rekrutacja

Jak budować wizerunek pracodawcy 

 

 

Employer Branding (EB) to szerokie spektrum działań, których celem jest budowa wizerunku firmy jako pracodawcy oraz komunikacja firmy w tym obszarze. Nierozerwalnie z Employer Brandingiem związane jest inne pojęcie – również nowe na polski rynku – Employee Value Proposition (EVP).

Na definicję EVP składa się szeroki pakiet korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych jakie organizacja oferuje pracownikom i kandydatom ubiegającym się o zatrudnienie. Stanowią one swoistą wizytówkę firmy na rynku.

Mając na uwadze zmiany demograficzne jakie zachodzą na rynku pracy oraz duże przemiany pokoleniowe, już za chwilę trudno będzie sobie wyobrazić skuteczną rekrutację bez silnych działań w obszarze Employer Brandingu.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się, czym jest e-marketing
  • dowiesz się, co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać
  • dowiesz się czym jest i dlaczego Employer Branding jest ważny
  • nauczysz się budować strategię obecności w social media
  • dowiesz się, co robić a czego na pewno nie robić w social media
  • dowiesz się, jak prawidłowo zareagować na kryzys w social media
  • nauczysz się regulować i kontrolować wizerunek firmy tworzony przez pracowników
  • dowiesz się, jak wykorzystywane są social media do rekrutacji – czyli grywalizacja w służbie HR

 

Ramowy program:

 

Rynek mediów w Polsce

  • jak Polacy konsumują media
  • czy wszyscy „siedzą” w Internecie a jeśli tak to gdzie
  • najważniejsze trendy w komunikacji internetowej.

Kluczowe narzędzia komunikacji

  • gdzie jest moja grupa docelowa
  • charakterystyka i specyfika najważniejszych: Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin, Goldenline, Instagram, Vimeo, blogi, serwisy typu „wiki” itp.
  • korzyści i zagrożenia wynikające z obecności w social mediach

Employer branding w praktyce

  • rynek pracodawcy czy pracownika – dlaczego ważny jest employer branding w sieci
  • co jest najlepsze dla mojej firmy – wybór narzędzi i kanałów komunikacji
  • jak skutecznie i adekwatnie rozmawiać ze swoją grupą
  • konwersja – jak zmierzyć i policzyć działania employer branding w sieci i na co się to przekłada
  • pracownik w Internecie  – można czy nie można kontrolować.

Employee Value Proposition (EVP)

  • co to jest EVP
  • jak zdefiniować EVP
  • co interesuje kandydatów a co pracowników.

Employer Branding a komunikacja wewnętrzna

  • jak skutecznie komunikować wewnątrz organizacji
  • pracownicy jako liderzy opinii
  • zmiana w organizacji jako szansa a nie zagrożenie czyli jak wdrażać EB w firmie
  • sytuacje kryzysowe – co robić, jak reagować.

Case study: wyróżniaj się lub zgiń – czyli jak rekrutują najwięksi

 

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: