<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Employer Branding: czy jest sens być na targach pracy? Uwagi po.

Kategorie: Employer Branding

Dziś odwiedziliśmy Targi Pracy i Przedsiębiorczości w PKiN. Spostrzeżeń jest duuuużo… Poniżej dzielimy się najważniejszymi.
Po pierwsze:

z pewnością imprezy tego typu są bardzo potrzebne. Brak wiedzy (i tej dla początkujących i dla zaawansowanych) jest tak duże, że wszystkie informacje są „zasysane” na starcie. Dużym powodzeniem cieszyły się wystąpienia m.in. przedstawicieli firmy 3M dot. sposobu prowadzenia rekrutacyjnej.

Po drugie:

Employer Branding – przynajmniej w widzianym dziś wydaniu – nie istnieje. Ponad 90% firm a raczej osób będących na tych stoiskach ograniczały się do „sklepowej” obsługi przychodzący na ich stoiska. Z rozdawanych materiałów przebijało stare, rekrutacyjne podejście  w stylu „pokaż co potrafisz a my się zastanowimy czy jesteś godzien…”

Praktycznie na palcach jednej ręki mogłam policzyć, które z firm starały się opowiedzieć o sobie tak aby pokazać korzyści dla potencjalnych pracowników.

Zdecydowanie zabrakło czegoś co nazwałabym marketingu HR.

Po trzecie:

Wydaje się, że Targi Pracy w PKiN zaspokoiły przede wszystkim potrzeby firm poszukujących pracowników fizycznych lub najniższych szczebli firmy.  Zdecydowanie zabrakło oferty dla specjalistów różnych dziedzin.

Po czwarte:

Na specjalne „wyróżnienie” zasługują stoiska firm ochrony osób i mienia. Osoby tam będące dołożyły chyba wszelkich starań aby każdą przechodzącą osobę odstraszyć samym spojrzeniem. Patrząc po pustce w promieniu 3 metrów cel został osiągnięty 🙂

Monika_Walczak_wymagamy_pl_szkolenia_content_marketing_social_media_employer_branding_komunikacja_biznesowa_marketing

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz