Employer Value Proposition (EVP), czyli…

 

Unikalne Wartości Pracodawcy, jako dusza organizacji

 

Stabilność organizacji na rynku, jej unikatowość i konkurencyjność, a także silne zaangażowanie pracowników ma jeden fundament. Jest nim zbiór wartości, które wyznaczają rytm działania firmy, kierunek jej rozwoju a także stanowią magnes dla potencjalnych pracowników i inwestorów.

Szkolenie prowadzi do wypracowania takiego zestawu wartości poprzez analizę potrzeb i możliwości firmy a także w odniesieniu do hierarchii wartości, jaką na co dzień kierują się ludzie, którzy tworzą organizację.

Celem jest wspólne zbudowanie kręgosłupa, który utrzyma firmę w sytuacjach kryzysu i będzie również filarem jej rozwoju. Da jednocześnie oparcie pracownikom, którzy będą identyfikowali się z firmą oraz jej misją.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się, jakie wartości stanowią fundament działania organizacji
  • dowiesz się, w jakich zachowaniach wobec nich przejawiają się te wartości
  • dowiesz się, jakie ich zachowania są przejawem tych wartości
  • nauczysz się komunikować się w oparciu o wartości organizacji
  • zrozumiesz, dlaczego ważna jest zgodność hierarchii wartości pracowników z wartościami organizacji
  • zrozumiesz, jak identyfikacja z wartościami firmy chroni przed wypaleniem zawodowym

 

Ramowy program:

Wartości jako fundament działania firmy

  • o tym, skąd się biorą Unikalne Wartości Pracodawcy (EVP)
  • o tym, jak kształtują wizerunek firmy i kierunek jej rozwoju
  • o roli Indywidualnych Wartości Pracownika w budowaniu Unikalnych Wartości Pracodawcy

Moje wartości – autodiagnoza

  • o tym, co dla mnie jako dla pracownika jest ważne w życiu i pracy

Unikalne Wartości Pracodawcy – jak je odnaleźć

  • o pięciu filarach wartości
  • o znaczeniu grupy docelowej

EVP a komunikacja w organizacji

  • o komunikacji wewnętrznej
  • o komunikacji zewnętrznej
  • o mianowniku komunikacyjnym

Po co nam EVP?

  • jeszcze raz o korzyściach
  • o ryzykach czyli o czym pamiętać, co wspierać a czego unikać
  • kryzys w komunikacji – co jest a co nie jest kryzysem? Jak postępować gdy już dzieje się źle?

 

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: