<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Fotografia i to co w niej najważniejsze – mazurski plener dla początkujących. 26-28.07.2013 – Sorkwity.

Kategorie: Content Marketing,Fotografia

To co w fotografii najważniejsze – mazurski plener dla początkujących.

26-28.07.2013 r., Sorkwity (na szlaku Krutyni), Stanica Wodna PTTK

 

Charakter imprezy:

Weekendowy kurs fotograficzny w Sorkwitach to intensywne szkolenie łączące w sobie zajecie teoretyczne, plener i zajęcia warsztatowe. Uczestnicy są zakwaterowani w 2-3 osobowych drewnianych domkach położonych nad brzegiem jeziora. Na miejscu znajduje się karczma serwująca doskonałą kuchnię regionalną.

Warsztaty obejmują 20 godzin zajęć, w tym plener fotograficzny.

Grupy:

8-10 osób (warsztaty odbywają się pod warunkiem zgłoszenia min. 8 osób).

 

W pakiecie:

2 noclegi

2 śniadania

2 obiadokolacje

 

Cena:

590 zł

Na warsztaty trzeba zabrać: aparat cyfrowy, baterię, ładowarkę, kartę pamięci, instrukcję do aparatu.

 

Program:

Kompozycja: podstawowe zasady kompozycji, złoty podział, mocne punkty fotografii, kadrowanie, bałagan w kadrze i inne błędy kompozycyjne.

Postawy ekspozycji – czas, przysłona, ISO.

Głębia ostrości – zastosowanie do różnego rodzaju fotografii.

Światło – rodzaje i wpływ światła na wygląd zdjęcia.

Fotografia plenerowa (światło i kompozycja w fotografii plenerowej).

Zalety i ograniczenia lustrzanek cyfrowych/podstawowe programy i ustawienia aparatu – rekomendacje.

Ważne o obiektywach: rodzaje i zastosowanie obiektywów, jak wybrać właściwy obiektyw.

Formaty zapisu fotografii cyfrowej.

 

Co będziesz wiedzieć po kursie:

Co potrafi Twój aparat.

Do czego służy obiektyw szerokokątny, standardowy, a do czego długoogniskowy.

Czym różni się obiektyw stało ogniskowy od zoomu. Jaki wybrać obiektyw do jakiego rodzaju zdjęć.

Co to jest prawidłowa ekspozycja.

Co to jest głębia ostrości i jak ją stosować.

Jakie są zasady prawidłowej ekspozycji. Jak skomponować mocne zdjęcie.

Jak radzić sobie przy słabym oświetleniu

W jakim formacie zapisać zdjęcie.

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz