Szkolenie za:

  • 00 dni
  • 00 godzin
  • 00 min.
  • 00 sek.
+

FILM I FOTOGRAFIA

Komunikacja wizualna to także film i fotografia. W czasie warsztatu mówimy jak wykorzystać język wizualny w budowaniu wizerunku firmy. Jak robić filmy firmowe i gdzie je pokazywać. Jak budować emocje poprzez obraz i jak wykorzystywać social media w empoyer branding

 

Komunikacja wizualna w biznesie

Jak budować profesjonalny wizerunek firmy

poprzez obraz i emocje

 

 

To praktyczne szkolenie, w czasie którego dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać język wizualny w komunikacji wewnętrznej, w social media oraz budowaniu wizerunku firmy. W trakcie warsztatów omawiamy kluczowe zagadnienia związane kształtowaniem wizerunku firmy poprzez obraz – w tym przypadku film i fotografię.

Korzyści dla uczestnika:

1 dnia dowiesz się:

  • dlaczego obraz może więcej niż 1000 słów – czyli jak oddziałuje na nas język wizualny
  • jak przygotować dobrą historię filmową o firmie i ja zrobić do niej scenariusz
  • jak wśród pracowników znaleźć aktorów i jak ich przygotować
  • jakie filmy najlepiej sprawdzają się w komunikacji wewnętrznej
  • jak zrealizować film smartfonem
  • jak przygotować się do sesji fotograficznej/filmowej
  • rodzaje ujęć portretowych i plany w fotografii portretowej/filmie
  • jak fotografować kobiety, a jak mężczyzn, jak dzieci, a jak osoby starsze?

2 dnia dowiesz się:

  • jak wykorzystać film i fotografie w komunikacji korporacyjnej
  • co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać – w tym serwisy „obrazkowe”
    tj. Instagram, Pinterest,Vimeo, Facebook, YouTube itp.,
  • gdzie zamieszczać nasze filmy
  • co robić, a czego na pewno nie robić w social media
  • jak dobierać zdjęcia do publikacji, blogów i na strony internetowe
  • jak tworzyć wizerunek firmy w mediach społecznościowych
  • jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować
  • psychologia obrazu, czyli jak za pomocą zdjęcia/filmu wywołać określone emocje

 

Ramowy program

Filmy korporacyjne – jak przygotować dobry film

  • co i komu chcemy przekazać – czyli jak znaleźć historię, która najlepiej opowie o Twojej firmie
  • tworzymy zespół filmowy – czyli dlaczego warto zaangażować pracowników w produkcję filmu o firmie
  • tworzymy scenariusz i piszemy scenopis
  • AKCJA! – czyli wszystko o planie filmowy
  • kiedy jest potrzebna produkcyjna, a kiedy możemy zrobić dobry film własnymi środkami

Fotografia korporacyjna – jak przygotowywać i wybrać najlepsze zdjęcia

  • jak przygotować się do sesji fotograficznej
  • jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować
  • co to jest dynamiczny obraz i jak go przygotować
  • jak pokazać emocje na zdjęciu
  • kiedy potrzebuję profesjonalnego fotografa


E-marketing – kluczowe narzędzie komunikacji

  • jak Polacy konsumują media
  • gdzie jest moja grupa docelowa
  • kanały komunikacji w social mediach, charakterystyka i specyfika najważniejszych
    tj. Facebook, Youtube, Pinterest, Vimeo, Twitter, Slideshare, Linkedin, blog, itp.
  • korzyści z obecności w social mediach

Film i fotografia w budowaniu wizerunku firmy

  • jak tworzyć wizerunek firmy w mediach społecznościowych
  • jak wykorzystywać film i fotografię w employer brandingu
  • na co uważać, a czego na pewno nie robić w mediach społecznościowych
  • gdzie i jak zamieszczać nasze filmy

 Szkolenie składa się z:

• części teoretycznej – 30%
• części warsztatowej – 70%
• indywidualnych konsultacji

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: