Komunikacja wizualna w służbie biznesu, czyli jak budować profesjonalny wizerunek firmy poprzez obraz i emocje

 

 

To praktyczne szkolenie, w czasie którego dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać język wizualny w komunikacji wewnętrznej, w social media oraz budowaniu wizerunku firmy. W trakcie warsztatów omawiane będą m.in. kluczowe zagadnienia związane kształtowaniem wizerunku firmy poprzez obraz – w tym przypadku film i fotografię.

 W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:

1 DZIEŃ

  • dlaczego obraz może więcej niż 1000 słów – czyli jak oddziałuje na nas język wizualny
  • jak przygotować dobrą historię filmową o firmie i ja zrobić do niej scenariusz
  • jak wśród pracowników znaleźć aktorów i jak ich przygotować
  • jakie filmy najlepiej sprawdzają się w komunikacji wewnętrznej
  • jak zrealizować film smartfonem
  • jak przygotować się do sesji fotograficznej/filmowej
  • rodzaje ujęć portretowych i plany w fotografii portretowej/filmie
  • jak fotografować kobiety, a jak mężczyzn, jak dzieci, a jak osoby starsze?

2 DZIEŃ

  • jak wykorzystać film i fotografie w komunikacji korporacyjnej
  • co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać – w tym serwisy „obrazkowe”
    tj. Instagram, Pinterest,Vimeo, Facebook, YouTube itp.,
  • gdzie zamieszczać nasze filmy
  • co robić, a czego na pewno nie robić w social media
  • jak dobierać zdjęcia do publikacji, blogów i na strony internetowe
  • jak tworzyć wizerunek firmy w mediach społecznościowych
  • jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować
  • psychologia obrazu, czyli jak za pomocą zdjęcia/filmu wywołać określone emocje

Bloki tematyczne

1 DZIEŃ

  1. Filmy korporacyjne – jak przygotować dobry film
    • co i komu chcemy przekazać – czyli jak znaleźć historię, która najlepiej opowie o Twojej firmie
    • tworzymy zespół filmowy – czyli dlaczego warto zaangażować pracowników w produkcję filmu o firmie

    • tworzymy scenariusz i piszemy scenopis

    • AKCJA! – czyli wszystko o planie filmowy
    • kiedy jest potrzebna produkcyjna, a kiedy możemy zrobić dobry film własnymi środkami
  2. Fotografia korporacyjna – jak przygotowywać i wybrać najlepsze zdjęcia
    • jak przygotować się do sesji fotograficznej
    • jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować
    • co to jest dynamiczny obraz i jak go przygotować
    • jak pokazać emocje na zdjęciu
    • kiedy potrzebuję profesjonalnego fotografa

2 DZIEŃ

  1. E-marketing – kluczowe narzędzie komunikacji
    • jak Polacy konsumują media
    • gdzie jest moja grupa docelowa
    • kanały komunikacji w social mediach, charakterystyka i specyfika najważniejszych
    tj. Facebook, Youtube, Pinterest, Vimeo, Twitter, Slideshare, Linkedin, blog, itp.
    • korzyści z obecności w social mediach
  2. Film i fotografia w budowaniu wizerunku firmy
    • jak tworzyć wizerunek firmy w mediach społecznościowych
    • jak wykorzystywać film i fotografię w employer brandingu
    • na co uważać, a czego na pewno nie robić w mediach społecznościowych
    • gdzie i jak zamieszczać nasze filmy

Terminy najbliższych szkoleń otwartych:

     Szkolenie składa się z:

    • części teoretycznej – 30%
    • części warsztatowej – 70%
    • indywidualnych konsultacji

     

    Trenerzy: Ewa Stępniewicz, Dorota Walczak, Monika Walczak

    Czas trwania: 8 lub 14 godz.
    (cena jest podana za 1 dzień szkoleniowy)

    Tak, chcę wziąć udział850 zł. + VATZgłaszam się