Improwizacja w pracy i życiu…

 

…warsztaty z podstaw improwizacji wg Keitha Johnstone’a

 

Zapraszamy na warsztaty z praktycznych technik improwizacji.
Dzięki temu szkoleniu poznasz zupełnie nowe podejście i narzędzia do:
→ komunikacji, budowania relacji i zespołu,
→ motywacji, kreatywności i elastyczności
→ myślenia i działania
→ uważności na siebie i innych,
→ umiejętności korzystania z możliwości, zasobów i kompetencji własnych i innych.

 

Gdzie możesz wykorzystać techniki improwizacyjne?

 

Po pierwsze w pracy, a szczególnie gdy:
  • chcesz nauczyć się lepszej komunikacji i współpracy z innymi pracownikami, klientami, podwładnymi
  • chcesz odnajdywać się nawet w bardzo stresujących sytuacjach
  • pracując zespołowo chcesz wzmocnić poziom zaufania, umiejętności słuchania i kreatywności
  • potrzebujesz  mieć więcej pewności i mniej się denerwować się podczas wystąpień i w momentach, gdy nie wiesz, co powiedzieć lub zrobić

     

    oraz wszędzie tam
  • gdzie twoja praca wymaga od Ciebie kreatywności, elastyczności lub spontaniczności 

 

Po drugie:  w życiu osobistym i wszędzie tam, gdzie:
  • chcesz nauczyć się radzenia sobie z stresem, poczuciem porażki lub błędu
  • potrzebujesz nawiązać kontakt i  rozwijać dialog z innymi osobami (np. wyciągać tematy z rękawa)
  • komunikujesz się
  • chcesz poznać ciekawe sposoby na rozluźnienie i zabawę z rodziną, przyjaciółmi, itp.

 

Po trzecie: w pracy coachingowi i terapeutycznej gdy:
  • chcesz uelastycznić myślenie i działanie 
  • wzmocnić u klienta samoświadomość siebie i swojej wartości 
  • rozwinąć umiejętności komunikacyjne i relacyjne 
  • poszerzyć spektrum możliwości, perspektyw widzenia i odczuwania 
  • rozwinąć umiejętności teatralno – metaforyczne w pracy z klientem 

 

Co się będzie działo podczas warsztatu?
Przede wszystkim poznasz: 
  • genezę i metodykę teatru improwizacji 
  • techniki i procedury improwizacji 
  • podstawowe schematy blokowania, które stosujemy w życiu, aby utrzymać kontrolę nad sytuacją
  • wpływ pozytywnego nastawienia na kreatywność, współpracę i komunikację 
jednocześnie nauczysz się:
  • stosować techniki improwizacji w praktyce: w pracy, w domu, czy podczas rozmów ze znajomymi i przy okazji będziesz się świetnie bawić
  • zwiększać kreatywność własną i klienta 
  • świadomiej wykorzystywać różne poziomy komunikacji własnej i klienta
  • spontanicznego i autentycznego reagowania na informacje (werbalne i niewerbalne) pomiędzy tobą, a innymi oraz tego, jak tą umiejętność budować u innych
  • wywoływać stan flow (radosny przepływ energii)
  • budowania platformy porozumienia i humoru poszerzającej perspektywy widzenia, odczuwania i doświadczania rzeczywistości przez klienta 
  • efektywniej budować współpracujący zespół, bazujący na wzajemnej inspiracji i relacji opartej na zaufaniu i wsparciu
  • dzielenia się odpowiedzialnością za efekt współpracy 
  • traktować błędy, jako inspirację do tworzenia nowych jakości i działań
  • być  bardziej obecny (w „tu i teraz”), uważny i dostrzegający większą ilość możliwości, perspektyw i zasobów
  • wykorzystywać potencjał nieoczekiwanej zmiany zamiast budowania blokad i skupiania się na  ograniczeniach 
  • obniżania nadmiernej potrzeby kontroli nad sobą, sytuacją i innymi ludźmi 
Najbliższe terminy: