<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Jak przygotować cykl fotografii?

Kategorie: Content Marketing,Fotografia

Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia że cykl fotografii stanowi spójną całość, a nie jest tylko zbiorem przypadkowych zdjęć? Co to właściwie jest cykl fotografii? Najprościej mówiąc, to zbiór obrazów poświęconych temu samemu tematowi. Jednak sam temat to nie wszystko.

Cykl fotografii krok po kroku:

• Określ liczbę zdjęć w cyklu.

• Określ temat przewodni, np. „ludzie ulicy”, „marynarze”, „Florencja”, „Pieniny”, „samotność” itp…

• Określ nastrój Twoich fotografii i bezwzględnie zastosuj go do wszystkich zdjęć w cyklu, np. wesoły, refleksyjny, niepokojący.

• Odpowiedz sobie na pytanie, jakie kadry będą najodpowiedniejsze dla tematu przewodniego Twoich zdjęć: poziome,
czy pionowe. Pamiętaj, że poziome kadry opisują, opowiadają, przekazuję dużo informacji. Pionowe kadry pokazują emocje, zbliżają, wprowadzają nastrój. Konsekwentnie stosuj wybrany rodzaj kadru do wszystkich zdjęć w cyklu, chyba że zaistnieje naprawdę istotny powód, żeby tę zasadę złamać.

• Zdecyduj jaka optyka będzie najlepsza do wybranego tematu i stosuj tą samą szerokość kadru do wszystkich zdjęć
w cyklu.

• Znajdź element wspólny, który połączy cykl zdjęć, np. deszcz, woda, słońce, brama, okno, kobieta z czerwoną torebką, mężczyzna w kapeluszu… Pamiętaj, że ten element musi być spójny z nastrojem cyklu, np.: deszcz, parasol – nastrój melancholijny, refleksyjny.

• Określ głębię ostrości odpowiednią dla tematu Twoich zdjęć i stosuj ją do wszystkich fotografii w cyklu.

• Zdecyduj czy Twoje zdjęcia lepiej oddadzą temat w kolorze czy w b&w.

• Stosuj konsekwentnie wszystkie te zasady (w końcu sam je ustaliłeś), chyba że będziesz miał naprawdę ważny powód,
by którąś z nich złamać.

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Dodaj komentarz