Raporty roczne…

 

…jak budować nowoczesną komunikację inwestorską?

 

 

Przygotowanie nowoczesnego raportu rocznego to duży projekt wydawniczy. Dla każdej firmy współpracującej lub nie z wyspecjalizowaną agencją custom publishing jest to wyzwanie.

Zapraszamy na szkolenie w czasie którego dowiesz się jak budować nowoczesną komunikację inwestorską!

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • kto musi a kto może wydawać raport roczny
  • jakie są najnowsze trendy w raportach rocznych
  • co składa się na współczesny raport roczny
  • jakie są najważniejsze elementy komunikacji wizualnej stosowanej w raportach rocznych
  • kim są odbiorcy raportów rocznych i jak się z nimi komunikować
  • jak przygotować raport roczny
  • project management czyli jak zorganizować pracę redakcji przygotowując raport roczny
  • jak zbudować relacje inwestorskie w oparciu o social media

Ramowy program:

  1. Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz? Specyfika komunikacji inwestorskiej
  2. Raporty roczne
    • psychologia lektury – jak ludzie czytają w dobie internetu (tryby czytania, eye tracking)
    jakie są najnowsze trendy w raportach rocznych
    co składa się na współczesny raport roczny
    jakie są najważniejsze elementy komunikacji wizualnej stosowanej w raportach rocznych
    project management czyli jak zorganizować pracę redakcji przygotowując raport roczny
    • jak opowiadać treści, aby były atrakcyjne dla czytelników (storytelling)
  1. Społeczna odpowiedzialność biznesu czyli Raporty CSR
    • razem czy osobno – kiedy przygotować Raport CSR
    • kierunki rozwoju raportowania CSR 
  2. Relacje inwestorskie w internecie
    • jak komunikować w erze internetu: mini-site, tablet, mobile, white papers, e-book. 
  3. Najlepsze praktyki
    • TOP 10 w Raportach Rocznych
    • TOP 10 w Raportach CSR
     

Czas trwania: 8 h

 

Terminy najbliższych szkoleń otwartych:

    Szkolenie składa się z:

    • części teoretycznej
    • części warsztatowej

    Tak, chcę wziąć udział650 zł. + VATZgłaszam się