<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Jakie pułapki czyhają w content marketingu?

Kategorie: Content Marketing,Social media

Niewłaściwe treści. – Nie trać czasu na przygotowanie nietrafionego contentu. Jeżeli treści są zbyt ogólne i nie wystarczająco adekwatne do potrzeb konkretnego rodzaju klientów, to tylko wpłynie niekorzystnie na Twoją markę. Klienci stracą do Ciebie zaufanie i następnym razem poszukają innej firmy.

 

Nie dość wysoka jakość. – Wytwarzając słabe merytorycznie treści nie pozyskasz klientów. Nie wystarczy przygotować content. Twój content musi być wartościowy dla Twojego klienta.

 

Nieregularna aktywność. – Dobra sprzedaż wymaga planowania i stałych zasobów. Nieregularne wpisy na blogu, brak codziennej obecności w mediach społecznościowych i publikowania newsletterów spowodują, że zwyczajnie stracisz klientów. Powinieneś być stale widoczny w sieci.

 

Brak cierpliwości.content marketing to długofalowa inwestycja, a nie krótki strzał. Nie zniechęcaj się. Nie pozwalaj sobie na przerwy w dostarczaniu contentu. Dostarczaj codziennie wartościowe treści i udostępniaj je w odpowiednich miejscach. Za tym pójdą rezultaty.

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Dodaj komentarz