<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Komunikacja interpersonalna dla specjalistów. Jak rozmawiać z pacjentem?

Kategorie: Content Marketing

 

Wystartowaliśmy z nowym cyklem szkoleń otwartych dla ściśle określonej grupy zawodowej.

Pod okiem Anny Kędzierskiej – powstał dedykowany dla środowiska medycznego – cykl pięciu szkoleń, które mają na celu wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza.

Dzięki nim uczestnik zwiększy swoją zawodową skuteczność i konkurencyjność na rynku usług medycznych. Będzie potrafił stworzyć relację z pacjentem, która będzie budowała lojalność, zadowolenie i motywację do leczenia. Dzięki szkoleniom uczestnicy będą wiedzieli jakie aspekty ich zachowań pozytywnie wpływają na ich zawodowy wizerunek. Ważną składową są te techniki i strategie prezentowane i ćwiczone na szkoleniu, które pozwolą pracować w kontakcie z pacjentem z mniejszym emocjonalnym wysiłkiem.

Śmiało można powiedzieć, że oprócz celu biznesowego: „więcej zadowolonych i powracających do gabinetu pacjentów” nasze szkolenie pomoże osiągnąć cel: „codzienna praca z mniejszym stresem i wydatkowaniem energii”.

 

Już w marcu zapraszamy na szkolenie pt.:

 

PACJENT ROSZCZENIOWY I MANIPULACYJNY. Jak sobie z nim radzić?

 

Podczas warsztatu każdy będzie mógł zdiagnozować swój schemat reagowania w sytuacji kontaktu z pacjentem roszczeniowym, manipulacyjnym lub agresywnym. Dzięki temu pozna swoje mocne i słabe strony w tym zakresie. Przedstawione i przećwiczone zostaną techniki radzenia sobie w sytuacji, gdy pacjent próbuje manipulować lekarzem lub jest wobec niego agresywny.

Ramowy program szkolenia:

  • Portret „trudnego” pacjenta
  • Co trzeba wiedzieć o manipulacji
  • Dlaczego i po co pacjent TO robi?!
  • Ja, a pacjent manipulacyjny/roszczeniowy – autodiagnoza
  • Techniki manipulacyjne w gabinecie lekarskim
  • Strategie radzenia sobie z manipulacją i roszczeniami pacjenta

Termin: 24 marca 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 9:00 – 17:00 (8 h)
Cena kursu: 580 zł. + VAT

 

Więcej o szkoleniu: „Pacjent roszczeniowy….”

Więcej informacji o całym cyklu: szkolenia dla lekarzy

 

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz