<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Niezbędnik w content marketingu czyli narzędzia, które ułatwiają pracę

Kategorie: Content Marketing,Social media,Tips&Tricks

 

Prowadzenie działań w oparciu o content marketing, stawia wiele wyzwań, dlatego dziś proponuję przyjrzeć się kilku narzędziom, które mogą ułatwić pracę.

 

  1. Fabryka treści.

Zaprojektowanie dobrego serwisu www wbrew obiegowym opiniom, nie jest wcale proste. Powinien m.in. uwzględniać potrzeby użytkownika (ang. user experience), zawierać funkcjonalności pozwalające na dobre pozycjonowanie witryny w Google (SEO) oraz odpowiadać współczesnym wymogom projektowania graficznego.

Dlatego warto zajrzeć do themeforest.net

tools_content_marketing_szkolenia_kursy_warsztaty_strategia_komunikacja_marketingowa_monika_walczak_social_media_internet_b2b

 

Moim zdaniem to jedno z najciekawszych miejsc w sieci. Znajdziesz tam tysiące szablonów, które możesz zastosować  zarówno tworząc serwisy www jak i innych narzędzi content marketing np. newslettery, blogi itp.

 

  1. Zarządzanie i dystrybucja treścią

Jeśli prowadzisz komunikację marketingową w więcej niż jednym miejscu w sieci. Dobrze jest pomyśleć o narzędziach, które pozwolą na realizacje działań:

  • na kilku platformach jednocześnie
  • w sposób zaplanowany w czasie
  • tak, aby wiedzieć jaki wrażenie wywarły na grupie docelowej, czyli ni mniej ni więcej, ważne aby otrzymywać raporty z akcji.

Jednym z narzędzi, któremu warto bliżej się przyjrzeć jest Hootsuite.

 

tools_content_marketing_szkolenia_kursy_warsztaty_strategia_komunikacja_marketingowa_monika_walczak_social_media_internet_b2b_1

 

 

Innym rozwiązaniem może być Buffer (www.bufferapp.com), który jest również dedykowany do zarządzania contentem.

 

  1. Monitoring i statystyki treści

Najprostszym i darmowym narzędziem pozwalającym na monitoring treści w internecie jest Google Alert. Po wpisaniu kluczowych dla ciebie słów cz fraz, będzie cyklicznie przesyłał linki do miejsc w sieci, gdzie się znajdują.

 

 tools_content_marketing_szkolenia_kursy_warsztaty_strategia_komunikacja_marketingowa_monika_walczak_social_media_internet_b2b_2

 

 

Drugim bardzo ważnym narzędziem jest Google Analytics. Pozwala na wykonywanie analiz ruchu w serwisie internetowym na poziomie dostępnym początkującym marketerom, jak również jest doskonałym narzędziem dla wymagających analityków.

 

tools_content_marketing_szkolenia_kursy_warsztaty_strategia_komunikacja_marketingowa_monika_walczak_social_media_internet_b2b_3

 

 

Inne, płatne już rozwiązania służące monitoringowi sieci dostarczają m.in. Brand24, Sotrender czy Instytut Monitoringu Mediów.

 

Podsumowując – internet dostarcza olbrzymią ilość rozwiązań powalających na zarządzanie content marketingiem. Które z nich wobec tego wybrać? Przede wszystkim takie, które będzie dla ciebie intuicyjne i zrozumiałe w obsłudze.

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz