O nas

Co warto wiedzieć… 

 

• zrealizowaliśmy ponad 10 000 godzin szkoleniowych, czyli tyle ile potrzebujesz
na 4. krotną podróż na Marsa! •
• zrealizowaliśmy ponad 200 zrealizowanych projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej •

 

• każdy członek naszego zespołu posiada minimum 10 lat doświadczeń w biznesie •
• w każdym momencie możesz sprawdzić nasze rekomendacje 

 

działania przekładamy na rezultaty
• możesz liczyć zarówno na szkolenia, jak również doradztwo i coaching w każdym
z obszarów •

 


My, czyli…

 

Monika Walczak

Dyrektor Zarządzająca

specjalizacja: strategia, przywództwo, komunikacja korporacyjna, employer branding

Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

 

 

Od lat jest związana ze sprzedażą. Budowała i kierowała zespołami sprzedażowymi w największych koncernach mediowych w Polsce. Realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla PZU, GK PGE, Danone, Castorama,  Deutsche Bank, BZ WBK Leasing, IKEA czy P4 (Play).

Z sukcesem prowadziła wielozadaniowe zespoły, wdrażając na polskim rynku wydawniczym projekty multimedialne. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu projektów na trudnych i silnie konkurencyjnych rynkach. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz Federacji Universal Fighting Rules (UFR).

3 najważniejsze kompetencje:

  1. udokumentowane sukcesy w rozwoju firmy na dojrzałych i silnie konkurencyjnych rynkach
  2. budowanie holistycznych strategii komunikacji w oparciu o media tradycyjne i nowoczesne
  3. szkolenia, indywidualne treningi oraz doradztwo i mentoring w zakresie m.in: zarządzania zmianą, komunikacji firmowej oraz budowania silnej marki pracodawcy (employer branding)

 

Dorota Walczak

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju

specjalizacja: komunikacja wizualna, strategia, diagnozy, ewaluacja

Kobieta renesansu! Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener oraz… artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje z różnych obszarów budowania komunikacji.

Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne, oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Równolegle z działalnością szkoleniową realizuje projekty artystyczne.  Wystawy fotograficzne prezentujące jej dorobek artystyczny były prezentowane w kilkunastu miastach Polski.

Współpracuje ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska oraz serwisem komunikacji marketingowej COMMIN.pl . Realizowała projekty z obszarów komunikacji wizualnej m.in. dla Danona, Avivy, RWE, PLAYa. Współpracuje z Akademią PRoto.

 

 

 

Dragomił

Ekspert od rzeczy niemożliwych…

 

Dragomił dołączył do naszego zespołu. Właściwie był z nami od początku, jednak wrodzona skromność dopiero teraz pozwoliła mu pokazać twarz… Tak, Dragomił jest smokiem. Całkiem niedużym, za to bardzo energicznym. Wszędzie go pełno, do wszystkiego musi przyłożyć łapę, albo chociaż wsadzić pazur. Ba! Jest tym, który z reguły nie wie, że się nie da – więc idzie i to robi!

Czasem bywa nieco zbyt impulsywny… i robi dym o nic. Boi się dentysty. Uwielbia podróże. Nie przepada za kotami. W gruncie rzeczy porządny z niego smok. Jak trzeba coś wymyślić, coś zupełnie nowego… wtedy jest niezastąpiony!

 

 

 


Nasz zespół trenerski…

…to praktycy i eksperci w swoich dziedzinach

 

Emilia Strzelecka

Trener, coach

Specjalizacja: HR, zarządzanie zmianą, zarządzanie poprzez wartości, budowanie zaangażowania, zarządzanie wynikami pracy

Coach ICF, trener, konsultant, praktyk Porozumienia bez Przemocy. Absolwentka Convergent Facilitation wg metody nauczanej przez Miki Kashtan, uznanego w świecie konsultanta biznesu i organizacji non-profit, autorki książek i popularyzatorki idei Porozumienia bez Przemocy (Non-Violent Communication, NVC). Z biznesem związana od blisko 20 lat, z HR – od ponad 16. Procesy i rozwią zania poznawała i wypracowywała w międzynarodowych organizacjach: Orix Leasing, Cadbury, Wedel i Adecco. Jej główny obszar działania to zarządzanie zmianą, coaching (ICF), budowanie zaangażowania, rozwój talentów, ścieżki kariery, zarządzanie wynikami pracy, zarządzanie poprzez wartości, rekrutacja i komunikacja.

Emilia to „wspieracz” w odbudowywaniu relacji – facylituje proces dochodzenia do satysfakcjonujących rozwiązań. Mediator, gdy zachodzi taka potrzeba. Absolwentka kursu Mediacje prowadzonego przez ośrodek Mediatorzy.pl wg standardów Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości oraz kursu Przygotowanie do Zawodu Mediatora realizowanego przez Centrum Szkoleń Prawnych.

Wnosi atmosferę spokoju i akceptacji, która sprzyja porozumieniu.

 

agata_gorska_zdjecie_100_150
Agata Górska

Trener 

specjalizacja: komunikacja korporacyjna, pr, storytelling, copywriting

Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem w największych koncernach medialnych w Polsce. Jest uznanym copywriterem oraz doradcą w komunikacji korporacyjnej. Trenerka biznesu.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z obszarów komunikacji, PR, efektywnego pisania, storytellingu.

Na stałe współpracuje z magazynami Coaching i Coaching Extra (Burda Media Polska), jest również autorką wielu opowiadań dla pism z segmentu true story (Edipresse Polska).

Pracowała dla największych Wydawców: Axel Springer Polska, G+J Polska, Bauer, Agora. Dzięki pracy na w różnych obszarach oskonale zna specyfikę pracy w mediach. M.in. pełniła obowiązki szefowej działu, redaktora prowadzącego, dziennikarki czy sekretarz redakcji.

Współpracowała z uznanymi agencjami PR (Weber Shandwick, Feeria PR), głównie przy projektach dla instytucji finansowych, m.in. DnB, TU Allianz, BGŻ, MasterCard, TFI Skarbiec, Credit Life&Pensions.

Współpracowała z Wyższą Szkołą Pedagogiczną TWP w Warszawie (projekt: „Nowoczesny wykładowca – tutor i coach”).

Wspomagała wiele organizacji pozarządowych, m.in. Stowarzyszenie Praktyków Dramy Stop-Klatka (projekt „Hominem Quaero – szukam człowieka”) i Fundację G10 (warsztaty przedsiębiorczości dla matek powracających na rynek pracy: „Mother Tech Lab. Design your balanced career path”). 

Współtworzyła Fundację Wiemy co Jemy – Nauka i Edukacja Społeczna dla Zdrowia. Pełniła funkcję wiceprezesa zarządu tej organizacji. Odpowiadała m.in. za media społecznościowe (strona na FB ma obecnie ponad 266 tys. polubień i zasięg organiczny pojedynczych postów sięgający 120K).

 

Ewa Stępniewicz

Trener

Specjalizacja: wystąpienia medialne, wystąpienia publiczne, film, komunikacja wizualna

Dziennikarka, scenarzystka, wydawca i autorka programów telewizyjnych. Uwielbia ludzi i szybko buduje relacje. Pomysłami sypie z rękawa i zalewa nimi głowy pozostałych realizatorów projektów. Nie ma dla niej znaczenia, czy odpowiada za komunikację wielkiej korporacji, czy małej firmy na początku drogi.

Pracowała dla TVP Katowice, TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVP HD oraz TVP Polonia. Przygotowywała filmy dokumentalne i fabularne ale także korporacyjne i reklamowe.

Powiedz jej, co chcesz osiągnąć, a znajdzie do tego drogę.

 

 

 

Barbara Smoczyńska

Trener, coach

Specjalizacja: umiejętności psychospołeczne, komunikacja interpersonalna, różnorodność, analiza transakcyjna

Trenerka umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nr I/34), coach (akredytacja Izby Coachingu), absolwentka studiów podyplomowych „Master Coaching – zaawansowane techniki coachingowe”, dr nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii. Pracuje w konwencji poznawczo-behawioralnej,  oraz Analizy Transakcyjnej.

Realizowała projekty m.in. dla: Comarch, BRE Bank SA, Makro Cash and Carry, Ford Bank, Opoczno SA   Wrigley Poland, Lubella SA, Telekomunikacja Polska, Reiffeisen Bank, Citibank Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Specjalizuje się w zakresie aktywnych metod nauczania dorosłych, mentorka, terapeutka programu psychoonkologicznego Simontona, trenerka Racjonalnej Terapii Zachowań, ewaluatorka pracy innych trenerów. Autorka wielu publikacji z problematyki różnic płci, popularyzatorka psychoedukacji i równego statusu kobiet i mężczyzn w mediach. Od 1995 roku szkoli różne grupy zawodowe w zakresie psychoedukacji, ma za sobą ponad 17500 godzin warsztatów i  treningów w biznesie.

Kocha kino, jazz, jogę.

 

 


Marcin_Opas_zdjecie_100_150
Marcin Opas

Trener

specjalizacja: strategia, zarządzanie, przywództwo

Od ponad 20 lat pasjonuje się obszarem zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania projektami i może się poszczycić ponad setką z powodzeniem zrealizowanych projektów, których budżety niejednokrotnie przekraczały dziesiątki milionów złotych.

 

Jego umiejętności i osiągnięcia docenione zostały przez tak znaczące instytucje jak Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Bank Światowy czy Amerykańską Agencję Rozwoju Międzynarodowego, na rzecz których pracował na Bałkanach, w Estonii, Kazachstanie, Ukrainie i w Stanach Zjednoczonych.

Z powodzeniem łączy obowiązki zarządcze z bezpośrednią współpracą z klientami poprzez świadczenie usług doradczych oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów, których uczestnikami było już kilka tysięcy osób w Polsce i zagranicą.

Jest doktorantem Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym menedżerem projektów IPMA oraz ukończył szkołę trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Prywatnie pasjonuje się tańcem polskim w formie towarzyskiej, wiele godzin poświęcając na doskonalenie swoich umiejętności, czego owocem są liczne nagrody i tytuły Mistrza oraz Wicemistrza Polski.

 


Nasze doświadczenie…

…o nich możemy mówić głośno