Szkolenie za:

  • 00 dni
  • 00 godzin
  • 00 min.
  • 00 sek.
+

O nas

Co warto wiedzieć… 

 

• zrealizowaliśmy ponad 10 000 godzin szkoleniowych, czyli tyle ile potrzebujesz
na 4. krotną podróż na Marsa! •
• zrealizowaliśmy ponad 200 zrealizowanych projektów z obszaru komunikacji korporacyjne •

 

• każdy członek naszego zespołu posiada minimum 10 lat doświadczeń w biznesie •
• w każdym momencie możesz sprawdzić nasze rekomendacje 

 

działania przekładamy na rezultaty
• możesz liczyć zarówno na szkolenia, jak również doradztwo i coaching w każdym
z obszarów •

 


My, czyli…

 

monika_walczak_content_marketing_szkolenia_social_media_komunikacja_brand_marka_branded_content_internet
Monika Walczak

Dyrektor Zarządzająca

specjalizacja: strategia, przywództwo, komunikacja korporacyjna, employer branding

Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

 

 

Od lat jest związana ze sprzedażą. Budowała i kierowała zespołami sprzedażowymi w największych koncernach mediowych w Polsce m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla PZU, GK PGE, Danone, Castorama, Statoil,  Orange, Deutsche Bank, BZ WBK Leasing, IKEA czy P4 (Play).

Z sukcesem prowadziła wielozadaniowe zespoły, wdrażając na polskim rynku wydawniczym projekty multimedialne. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu projektów na trudnych i silnie konkurencyjnych rynkach. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz Federacji Universal Fighting Rules (UFR).

4 najważniejsze kompetencje:

  1. udokumentowane sukcesy w rozwoju firmy na dojrzałych i silnie konkurencyjnych rynkach
  2. budowanie holistycznych strategii komunikacji w oparciu o media tradycyjne i nowoczesne
  3. szkolenia, indywidualne treningi oraz doradztwo w zakresie m.in: sprzedaż doradcza (B2B), komunikacji firmowa, employer branding
  4. bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych (social media) i tradycyjnych.

 

Dorota Walczak szkolenia fotografia social media b2b custom publishing content marketing
Dorota Walczak

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju

specjalizacja: komunikacja wizualna, strategia, diagnozy, ewaluacja

Kobieta renesansu! Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener oraz… artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje z różnych obszarów budowania komunikacji.

Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne, oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Równolegle z działalnością szkoleniową realizuje projekty artystyczne.  Wystawy fotograficzne prezentujące jej dorobek artystyczny były prezentowane w kilkunastu miastach Polski.

Współpracuje ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska oraz serwisem komunikacji marketingowej COMMIN.pl . Realizowała projekty z obszarów komunikacji wizualnej m.in. dla Danona, Avivy, RWE, PLAYa. Współpracuje z Akademią PRoto.

 


Nasz zespół trenerski…

…to praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. 

 

 
Anna_Kedzierska_100_150
Anna Kędzierska 

Trener procesowy

specjalizacja: myślenie wizualne (visual thinking), rozwój „miękkich komptencji”

Anna Kędzierska – psycholog i trenerka. Honorowa Członkini Klubu Trenerów Biznesu. Na liczniku ponad 5.000 godzin na sali szkoleniowej. Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – od komunikacji, przez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji.

Wspiera ludzi w dążeniu do bycia skutecznymi menadżerami, charyzmatycznymi liderami, efektywnymi członkami zespołów i szczęśliwymi ludźmi.

Specjalizuje się w warsztatach dotyczących wystąpień publicznych i medialnych. Na swoim koncie ma szkolenia dla specjalistów PR, rzeczników MON, pracowników Biura Analiz Sejmowych i ludzi biznesu. Współpracowała między innymi z Akademią Telewizyjną TVP, DTI Polska, Orange, TenStep Polaska i Media Partnerts Academy. Od 2006 roku jest częstym komentatorem w mediach. Jest cenionym ekspertem między innymi  w TVP Info, TVN24, TVN24 Bizes i Świat, programie Pierwszym i Trzecim Polskiego Radia, Rzeczpospolitej czy Esce Rock.

 

Emilia Strzelecka

Trener, coach

Specjalizacja: HR, zarządzanie zmianą, zarządzanie poprzez wartości, budowanie zaangażowania, zarządzanie wynikami pracy

Coach ICF, trener, konsultant, praktyk Porozumienia bez Przemocy. Absolwentka Convergent Facilitation wg metody nauczanej przez Miki Kashtan, uznanego w świecie konsultanta biznesu i organizacji non-profit, autorki książek i popularyzatorki idei Porozumienia bez Przemocy (Non-Violent Communication, NVC). Z biznesem związana od blisko 20 lat, z HR – od ponad 16. Procesy i rozwią zania poznawała i wypracowywała w międzynarodowych organizacjach: Orix Leasing, Cadbury, Wedel i Adecco. Jej główny obszar działania to zarządzanie zmianą, coaching (ICF), budowanie zaangażowania, rozwój talentów, ścieżki kariery, zarządzanie wynikami pracy, zarządzanie poprzez wartości, rekrutacja i komunikacja.

Emilia to „wspieracz” w odbudowywaniu relacji – facylituje proces dochodzenia do satysfakcjonujących rozwiązań. Mediator, gdy zachodzi taka potrzeba. Absolwentka kursu Mediacje prowadzonego przez ośrodek Mediatorzy.pl wg standardów Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości oraz kursu Przygotowanie do Zawodu Mediatora realizowanego przez Centrum Szkoleń Prawnych.

Wnosi atmosferę spokoju i akceptacji, która sprzyja porozumieniu.

 

agata_gorska_zdjecie_100_150
Agata Górska

Trener 

specjalizacja: komunikacja korporacyjna, pr, storytelling, copywriting

Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem w największych koncernach medialnych w Polsce. Jest uznanym copywriterem oraz doradcą w komunikacji korporacyjnej. Trenerka biznesu.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z obszarów komunikacji, PR, efektywnego pisania, storytellingu.

Na stałe współpracuje z magazynami Coaching i Coaching Extra (Burda Media Polska), jest również autorką wielu opowiadań dla pism z segmentu true story (Edipresse Polska).

Pracowała dla największych Wydawców: Axel Springer Polska, G+J Polska, Bauer, Agora. Dzięki pracy na w różnych obszarach oskonale zna specyfikę pracy w mediach. M.in. pełniła obowiązki szefowej działu, redaktora prowadzącego, dziennikarki czy sekretarz redakcji.

Współpracowała z uznanymi agencjami PR (Weber Shandwick, Feeria PR), głównie przy projektach dla instytucji finansowych, m.in. DnB, TU Allianz, BGŻ, MasterCard, TFI Skarbiec, Credit Life&Pensions.

Współpracowała z Wyższą Szkołą Pedagogiczną TWP w Warszawie (projekt: „Nowoczesny wykładowca – tutor i coach”).

Wspomagała wiele organizacji pozarządowych, m.in. Stowarzyszenie Praktyków Dramy Stop-Klatka (projekt „Hominem Quaero – szukam człowieka”) i Fundację G10 (warsztaty przedsiębiorczości dla matek powracających na rynek pracy: „Mother Tech Lab. Design your balanced career path”). 

Współtworzyła Fundację Wiemy co Jemy – Nauka i Edukacja Społeczna dla Zdrowia. Pełniła funkcję wiceprezesa zarządu tej organizacji. Odpowiadała m.in. za media społecznościowe (strona na FB ma obecnie ponad 266 tys. polubień i zasięg organiczny pojedynczych postów sięgający 120K).

 

Ewa Stępniewicz

Trener

Specjalizacja: wystąpienia medialne, wystąpienia publiczne, film, komunikacja wizualna

Dziennikarka, scenarzystka, wydawca i autorka programów telewizyjnych. Uwielbia ludzi i szybko buduje relacje. Pomysłami sypie z rękawa i zalewa nimi głowy pozostałych realizatorów projektów. Nie ma dla niej znaczenia, czy odpowiada za komunikację wielkiej korporacji, czy małej firmy na początku drogi.

Pracowała dla TVP Katowice, TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVP HD oraz TVP Polonia. Przygotowywała filmy dokumentalne i fabularne ale także korporacyjne i reklamowe.

Powiedz jej, co chcesz osiągnąć, a znajdzie do tego drogę.

 

 

Barbara Smoczyńska

Trener, coach

Specjalizacja: umiejętności psychospołeczne, komunikacja interpersonalna, różnorodność, analiza transakcyjna

Trenerka umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nr I/34), coach (akredytacja Izby Coachingu), absolwentka studiów podyplomowych „Master Coaching – zaawansowane techniki coachingowe”, dr nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii. Pracuje w konwencji poznawczo-behawioralnej,  oraz Analizy Transakcyjnej.

Realizowała projekty m.in. dla: Comarch, BRE Bank SA, Makro Cash and Carry, Ford Bank, Opoczno SA   Wrigley Poland, Lubella SA, Telekomunikacja Polska, Reiffeisen Bank, Citibank Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Specjalizuje się w zakresie aktywnych metod nauczania dorosłych, mentorka, terapeutka programu psychoonkologicznego Simontona, trenerka Racjonalnej Terapii Zachowań, ewaluatorka pracy innych trenerów. Autorka wielu publikacji z problematyki różnic płci, popularyzatorka psychoedukacji i równego statusu kobiet i mężczyzn w mediach. Od 1995 roku szkoli różne grupy zawodowe w zakresie psychoedukacji, ma za sobą ponad 17500 godzin warsztatów i  treningów w biznesie.

Kocha kino, jazz, jogę.

 

Cezary_Koprowicz_zdjecie_100_150
Cezary Koprowicz

Trener

specjalizacja: media, pr, dzienniarstwo, komunikacja

Rynki finansowe nie mają przed nim tajemnic. Dziennikarz ekonomiczny, niezależny publicysta i konsultant, współpracownik renomowanych instytucji finansowych i gospodarczych. Redaktor podręcznika „Skuteczny daytrading na rynku forex”, wydanego przez Forex-University.

Wieloletni dziennikarz, redaktor, szef działu Puls Inwestora w „Pulsie Biznesu”. W tym czasie przez prowadzoną przez niego redakcję finansową i giełdową przewinęło się kilkudziesięciu dziennikarzy. Większość stanowili młodzi ludzie, stawiający pierwsze kroki w zawodzie. Dziś są cenionymi specjalistami, analitykami finansowymi, pracują mediach, portalach informacyjnych, agencjach prasowych, domach maklerskich, firmach świadczących usługi PR i IR.  Dziennikarzem ekonomicznym i finansowym jest od 1998 r.

 

 

gabrierla_kunert_seo_social_media_szkolenia_100_150
Gabriela Kunert

Trener

specjalizacja: social media, internet

Z branżą internetową związana od 2005. Przez wiele lat pracowała w Grupie Medialnej Agora, pełniąc kolejno funkcję redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki (m.in. Avanti24.pl, Logo24.pl, Łady Dom, Cztery Kąty), wsparcie sprzedaży i projekty specjalne.

 

Pomysłodawczyni i koordynator projektu charytatywnego Agory – Podarnik. Serwis Podarnik został wyróżniony przez magazyn „Media&Marketing Polska” za sugestywną akcję pomocy Haiti zorganizowanej wspólnie z Polską Akcję Humanitarną. Dzięki akcji PAH zebrano ponad 1,1 mln zł, które zostały przekazane na pomoc humanitarną i wodę dla ofiar trzęsienia ziemi na Haiti. Łącznie dzięki pionierskim akcjom w serwisie Podarnik zebrano ponad 1,8 mln zł na różne projekty PAH.

Prowadzi własną własną działalność, w ramach której realizuje projekty doradcze dla wielu spółek medialnych i branży ecommerce. Zbudowała kilka własnych niezależnych serwisów internetowych o ekologii i zrównoważonym stylu życia.  Pracowała także dla Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, Grupy Pelion, Blomedii, gdzie tworzyła platformy współpracy z blogerami oraz ostatnio dla startupu technologicznego QuarticON, w którym obejmowała stanowisko dyrektora marketingu.

Absolwentka Filologii Polskiej UW i Wydziału Edytorstwa Współczesnego UKSW.

 

Jarosław Miszczak

Trener

specjalizacja: social media, SEO

Ekspert w marketingu SEO. Od 2011 kieruje działem SEO w łódzkiej agencji Go3.pl sp. z o.o. Współpracował z takimi firmami jak EMPIK, Chevrolet, BIG InfoMonitor, Rule Financial Polska, Spahotele.pl. Był konsultantem Uniwersytetu Łódzkiego. Prelegent wielu konferencji i spotkań w branży SEO.

 

Publikuje na swoim blogu oraz w serwisach branżowych, głównie w tematyce związanej z SEO oraz Social Media. Pierwsze kroki w branży stawiał w 2005 roku w firmie Tourisline Polska, zajmując się pozyskiwaniem ruchu dla serwisów hotelarskich i turystycznych. Autor jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich na temat SEO (2006, Uniwersytet Łódzki). Założyciel Fundacji Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt oraz jej rzecznik prasowy w latach 2006-2011.

 


Marcin_Opas_zdjecie_100_150
Marcin Opas

Trener

specjalizacja: strategia, zarządzanie, przywództwo

Od ponad 20 lat pasjonuje się obszarem zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania projektami i może się poszczycić ponad setką z powodzeniem zrealizowanych projektów, których budżety niejednokrotnie przekraczały dziesiątki milionów złotych.

 

Jego umiejętności i osiągnięcia docenione zostały przez tak znaczące instytucje jak Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Bank Światowy czy Amerykańską Agencję Rozwoju Międzynarodowego, na rzecz których pracował na Bałkanach, w Estonii, Kazachstanie, Ukrainie i w Stanach Zjednoczonych.

Z powodzeniem łączy obowiązki zarządcze z bezpośrednią współpracą z klientami poprzez świadczenie usług doradczych oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów, których uczestnikami było już kilka tysięcy osób w Polsce i zagranicą.

Jest doktorantem Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym menedżerem projektów IPMA oraz ukończył szkołę trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Prywatnie pasjonuje się tańcem polskim w formie towarzyskiej, wiele godzin poświęcając na doskonalenie swoich umiejętności, czego owocem są liczne nagrody i tytuły Mistrza oraz Wicemistrza Polski.

 


Nasze doświadczenie…

…o tych możemy mówić głośno