Co warto wiedzieć… 

 

• zrealizowaliśmy ponad 10 000 godzin szkoleniowych, czyli tyle ile potrzebujesz
na 4. krotną podróż na Marsa! •
• zrealizowaliśmy ponad 200 zrealizowanych projektów z obszaru komunikacji korporacyjne •

 

• każdy członek naszego zespołu posiada minimum 10 lat doświadczeń w biznesie •
• w każdym momencie możesz sprawdzić nasze rekomendacje 

 

działania przekładamy na rezultaty
• możesz liczyć zarówno na szkolenia, jak również doradztwo i coaching w każdym
z obszarów •

 


My, czyli…

 

monika_walczak_content_marketing_szkolenia_social_media_komunikacja_brand_marka_branded_content_internet
Monika Walczak

Dyrektor Zarządzająca

specjalizacja: strategia, przywództwo, komunikacja korporacyjna, employer branding

Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

 

 

Od lat jest związana ze sprzedażą. Budowała i kierowała zespołami sprzedażowymi w największych koncernach mediowych w Polsce m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla PZU, GK PGE, Danone, Castorama, Statoil,  Orange, Deutsche Bank, BZ WBK Leasing, IKEA czy P4 (Play).

Z sukcesem prowadziła wielozadaniowe zespoły, wdrażając na polskim rynku wydawniczym projekty multimedialne. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu projektów na trudnych i silnie konkurencyjnych rynkach. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz Federacji Universal Fighting Rules (UFR).

4 najważniejsze kompetencje:

  1. udokumentowane sukcesy w rozwoju firmy na dojrzałych i silnie konkurencyjnych rynkach
  2. budowanie holistycznych strategii komunikacji w oparciu o media tradycyjne i nowoczesne
  3. szkolenia, indywidualne treningi oraz doradztwo w zakresie m.in: sprzedaż doradcza (B2B), komunikacji firmowa, employer branding
  4. bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych (social media) i tradycyjnych.

 

Dorota Walczak szkolenia fotografia social media b2b custom publishing content marketing
Dorota Walczak

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju

specjalizacja: komunikacja wizualna, strategia, ewaluacja

Kobieta renesansu! Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener oraz… artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji.

Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne, oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Równolegle z działalnością szkoleniową realizuje projekty artystyczne.  Wystawy fotograficzne prezentujące jej dorobek artystyczny były prezentowane w kilkunastu miastach Polski.

Współpracuje ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska oraz serwisem komunikacji marketingowej COMMIN.pl . Realizowała projekty z obszarów komunikacji wizualnej m.in. dla Danona, Avivy, RWE, PLAYa. Współpracuje z Akademią PRoto.

 


Nasz zespół trenerski…

…to praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. 

 

agata_gorska_zdjecie_100_150
Agata Górska

Trener 

specjalizacja: komunikacja korporacyjna, pr, storytelling, copywriting

Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem w największych koncernach medialnych w Polsce.
Jest uznanym copywriterem oraz doradcą w komunikacji korporacyjnej. Trenerka biznesu.

 

Prowadzi warsztaty i szkolenia z obszarów komunikacji, PR, efektywnego pisania, storytellingu.

Na stałe współpracuje z magazynami Coaching i Coaching Extra (Burda Media Polska), jest również autorką wielu opowiadań dla pism z segmentu true story (Edipresse Polska).

Pracowała dla największych Wydawców: Axel Springer Polska, G+J Polska, Bauer, Agora. Dzięki pracy na w różnych obszarach oskonale zna specyfikę pracy w mediach. M.in. pełniła obowiązki szefowej działu, redaktora prowadzącego, dziennikarki czy sekretarz redakcji.

Współpracowała z uznanymi agencjami PR (Weber Shandwick, Feeria PR), głównie przy projektach dla instytucji finansowych, m.in. DnB, TU Allianz, BGŻ, MasterCard, TFI Skarbiec, Credit Life&Pensions.

Współpracowała z Wyższą Szkołą Pedagogiczną TWP w Warszawie (projekt: „Nowoczesny wykładowca – tutor i coach”).

Wspomagała wiele organizacji pozarządowych, m.in. Stowarzyszenie Praktyków Dramy Stop-Klatka (projekt „Hominem Quaero – szukam człowieka”) i Fundację G10 (warsztaty przedsiębiorczości dla matek powracających na rynek pracy: „Mother Tech Lab. Design your balanced career path”). 

Współtworzyła Fundację Wiemy co Jemy – Nauka i Edukacja Społeczna dla Zdrowia. Pełniła funkcję wiceprezesa zarządu tej organizacji. Odpowiadała m.in. za media społecznościowe (strona na FB ma obecnie ponad 266 tys. polubień i zasięg organiczny pojedynczych postów sięgający 120K).

 

 
Anna_Kedzierska_100_150
Anna Kędzierska 

Trener procesowy

specjalizacja: myślenie wizualne (visual thinking), rozwój „miękkich komptencji”

Anna Kędzierska, psycholog i trenerka. Honorowa Członkini Klubu Trenerów Biznesu. Na liczniku ponad 5.000 godzin na sali szkoleniowej. Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – od komunikacji, przez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji.

Wspiera ludzi w dążeniu do bycia skutecznymi menadżerami, charyzmatycznymi liderami, efektywnymi członkami zespołów i szczęśliwymi ludźmi.

Specjalizuje się w warsztatach dotyczących wystąpień publicznych i medialnych. Na swoim koncie ma szkolenia dla specjalistów PR, rzeczników MON, pracowników Biura Analiz Sejmowych i ludzi biznesu. Współpracowała między innymi z Akademią Telewizyjną TVP, DTI Polska, Orange, TenStep Polaska i Media Partnerts Academy. Od 2006 roku jest częstym komentatorem w mediach. Jest cenionym ekspertem między innymi  w TVP Info, TVN24, TVN24 Bizes i Świat, programie Pierwszym i Trzecim Polskiego Radia, Rzeczpospolitej czy Esce Rock.

 

Cezary_Koprowicz_zdjecie_100_150
Cezary Koprowicz

Trener

specjalizacja: media, pr, dzienniarstwo, komunikacja

Rynki finansowe nie mają przed nim tajemnic. Dziennikarz ekonomiczny, niezależny publicysta i konsultant, współpracownik renomowanych instytucji finansowych i gospodarczych. Redaktor podręcznika „Skuteczny daytrading na rynku forex”, wydanego przez Forex-University.

 

 

Wieloletni dziennikarz, redaktor, szef działu Puls Inwestora w „Pulsie Biznesu”. W tym czasie przez prowadzoną przez niego redakcję finansową i giełdową przewinęło się kilkudziesięciu dziennikarzy. Większość stanowili młodzi ludzie, stawiający pierwsze kroki w zawodzie. Dziś są cenionymi specjalistami, analitykami finansowymi, pracują mediach, portalach informacyjnych, agencjach prasowych, domach maklerskich, firmach świadczących usługi PR i IR.  Dziennikarzem ekonomicznym i finansowym jest od 1998 r.

 

 

gabrierla_kunert_seo_social_media_szkolenia_100_150
Gabriela Kunert

Trener

specjalizacja: social media, internet

Z branżą internetową związana od 2005. Przez wiele lat pracowała w Grupie Medialnej Agora, pełniąc kolejno funkcję redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki (m.in. Avanti24.pl, Logo24.pl, Łady Dom, Cztery Kąty), wsparcie sprzedaży i projekty specjalne.

 

Pomysłodawczyni i koordynator projektu charytatywnego Agory – Podarnik. Serwis Podarnik został wyróżniony przez magazyn „Media&Marketing Polska” za sugestywną akcję pomocy Haiti zorganizowanej wspólnie z Polską Akcję Humanitarną. Dzięki akcji PAH zebrano ponad 1,1 mln zł, które zostały przekazane na pomoc humanitarną i wodę dla ofiar trzęsienia ziemi na Haiti. Łącznie dzięki pionierskim akcjom w serwisie Podarnik zebrano ponad 1,8 mln zł na różne projekty PAH.

Prowadzi własną własną działalność, w ramach której realizuje projekty doradcze dla wielu spółek medialnych i branży ecommerce. Zbudowała kilka własnych niezależnych serwisów internetowych o ekologii i zrównoważonym stylu życia.  Pracowała także dla Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, Grupy Pelion, Blomedii, gdzie tworzyła platformy współpracy z blogerami oraz ostatnio dla startupu technologicznego QuarticON, w którym obejmowała stanowisko dyrektora marketingu.

Absolwentka Filologii Polskiej UW i Wydziału Edytorstwa Współczesnego UKSW.

 

Jarosław Miszczak

Trener

specjalizacja: social media, SEO

Ekspert w marketingu SEO. Od 2011 kieruje działem SEO w łódzkiej agencji Go3.pl sp. z o.o. Współpracował z takimi firmami jak EMPIK, Chevrolet, BIG InfoMonitor, Rule Financial Polska, Spahotele.pl. Był konsultantem Uniwersytetu Łódzkiego. Prelegent wielu konferencji i spotkań w branży SEO.

 

Publikuje na swoim blogu oraz w serwisach branżowych, głównie w tematyce związanej z SEO oraz Social Media. Pierwsze kroki w branży stawiał w 2005 roku w firmie Tourisline Polska, zajmując się pozyskiwaniem ruchu dla serwisów hotelarskich i turystycznych. Autor jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich na temat SEO (2006, Uniwersytet Łódzki). Założyciel Fundacji Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt oraz jej rzecznik prasowy w latach 2006-2011.

 


Marcin_Opas_zdjecie_100_150
Marcin Opas

Trener

specjalizacja: strategia, zarządzanie, przywództwo

Od ponad 20 lat pasjonuje się obszarem zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania projektami i może się poszczycić ponad setką z powodzeniem zrealizowanych projektów, których budżety niejednokrotnie przekraczały dziesiątki milionów złotych.

 

Jego umiejętności i osiągnięcia docenione zostały przez tak znaczące instytucje jak Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Bank Światowy czy Amerykańską Agencję Rozwoju Międzynarodowego, na rzecz których pracował na Bałkanach, w Estonii, Kazachstanie, Ukrainie i w Stanach Zjednoczonych.

Z powodzeniem łączy obowiązki zarządcze z bezpośrednią współpracą z klientami poprzez świadczenie usług doradczych oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów, których uczestnikami było już kilka tysięcy osób w Polsce i zagranicą.

Jest doktorantem Akademii Leona Koźmińskiego, certyfikowanym menedżerem projektów IPMA oraz ukończył szkołę trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Prywatnie pasjonuje się tańcem polskim w formie towarzyskiej, wiele godzin poświęcając na doskonalenie swoich umiejętności, czego owocem są liczne nagrody i tytuły Mistrza oraz Wicemistrza Polski.

 


Nasze doświadczenie…

…o tych możemy mówić głośno

content_marketing_skuteczna_komunikacja_online_blog_wymagamy_pl_monika_walczak_szkolenie_kurs_warsztaty_marketing_kontent_social_media_strategia_b2b