<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Personal Branding – czyli nie stój w kącie, bo nikt Cię tam nie będzie szukał! cz. I

Kategorie: Content Marketing,Personal branding

PERSONAL BRANDING jest stosunkowo nowym pojęciem na mapie polskiego marketingu.

 

Czym jest więc budowanie własnej, osobistej marki?

 

W największym uproszczeniu są to wszystkie, świadome działania, których celem jest promowanie danej osoby. W zależności od potrzeb, akcenty w personal brandingu możemy stawiać m.in. na:

• doświadczenie zawodowe

• kompetencje i umiejętności

• pasje i zainteresowania

i… wygląd.

 

Ten ostatni element wydaje się najbardziej dyskusyjny i/lub kontrowersyjny, ale czy pamiętacie historię Natalii Siwiec okrzykniętej Miss Stadionu Narodowego?

 

Chyba nie ma osoby, która wierzyłaby w przypadkowość zdjęć, które wywołały burzę w polskim show-biznesie i utorowały jej drogę na okładki tabloidów.

 

Natalia_Siwiec_stadion_narodowy_2012

 Źródło: internet

Co jednak mamy zrobić, gdy zależy nam na budowaniu wizerunku w inny sposób niż p. Natalia?

Rada jest i prosta i trudna jednocześnie. Wejdź w media społecznościowe.

Dlaczego?

Czy wiesz, że obecnie ok. 90 proc. pracodawców sprawdza, co Google mówi o danym kandydacie? W tej wyszukiwarce sprawdzane jest m.in. kim jesteś, co robisz, czym się interesujesz i jak wyglądasz.

 

Gdzie wobec tego powinieneś być aby Google cię zobaczył?

 

W Polsce dobrze jest mieć profile na:

 

Facebook– niekwestionowanym królem social media, posiadającym blisko 15 mln. użytkowników;
LinkedIn – największym serwisie biznesowym, wykorzystywanym zarówno do rekrutacji, jak i nawiązywania szerokich kontaktów biznesowych;
Google Plus – platformie, która swoje pierwsze 5 minut w Polsce wydaje się, że przespała, ale moim zdaniem nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.
Twitterze – który obecnie przeżywa olbrzymią dynamikę wzrostu. Wykorzystywany jest przede wszystkim przez media (Tvn24, Gazeta Wyborcza) czy polityków
(Radosław Sikorski, Janusz Palikot).

 

Ważne!
Google naturalnie daje preferencje na swoich platformach, wynikach wyszukiwania.

 

Gdzie jeszcze powinieneś być, aby dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach?

 

Warto pomyśleć o założeniu własnej strony internetowej i/lub bloga. Te dwa narzędzia pozwolą ci na szersze zaprezentowanie siebie w różnych obszarach twojej aktywności. Jeśli zadbasz o regularne wpisy, treści, które przygotujesz będą widoczne wielu miejscach w internecie.

 

 

Do części drugiej zapraszam w pon. 21.10.2013r.

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz