<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Podejdź bliżej!

Kategorie: Content Marketing,Fotografia

Podejdź bliżej! Jeżeli nie zrobiłeś wystarczająco dobrego zdjęcia  to znaczy, że nie byłeś dość blisko. Nie ograniczaj się do zoomu w swoim obiektywie. Rusz się, obróć, zmień perspektywę, spójrz przez obiektyw z dołu, z góry, zobacz, jak zmienia się kontekst Twojego zdjęcia, kiedy jesteś bliżej.

 

Zredukuj ilość obiektów w kadrze. Nadmiar wprowadza chaos i odciąga wzrok od głównego tematu. Podejdź bliżej i wyrzuć poza kadr wszystko, co niepotrzebne, co rozprasza. Im mniej elementów w kadrze, z tym większą siłą oddziałują te, które w nim zostały. To najkrótsza droga do mocnego zdjęcia.

 

Podejdź bliżej, jeżeli chcesz pokazać bliską znajomość i związek emocjonalny z fotografowaną osobą, intymność, szacunek. Portrety wykonana z daleka są zimne i nienaturalne, pokazują dystans, obojętność, albo zwyczajnie są nijakie. Podejdź bliżej, jeżeli chcesz pokazać emocje.

 

Nie bój się eksperymentów z kompozycją!  Zredukuj treść do minimum, podejdź bliżej i pokaż formę, strukturę. Upraszczaj kompozycję. Daj dotknąć tematu fotografii. Im więcej elementów załadujesz w kadr, tym słabsze wywoła wrażenie, a zgubi się to, co chcesz pokazać.

 

Podejdź bliżej, a Twoje zdjęcia będą mocniejsze, ale także pokażą Twoje zaangażowanie. Nie podchodź bliżej jeżeli chcesz ugruntować swoją pozycję studyjno-gabinetowego fotografa. Nie zapomnij tylko o tle z białymi obłoczkami na błękitnym niebie…

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.

Dodaj komentarz