<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Prezentacja firmowa – tym razem czego unikać jak ognia!

Kategorie: Employer Branding,Komunikacja firmowa,Komunikacja wizualna,Social media

Prezentacja firmowa – jak to dobrze zrobić?

 

Zdecydowanie bliżej mi do pokazywania dobrych praktyk, niż wskazywania co jest złe.

Jednak historia tego materiału spowodowała, że mam przekonanie graniczące z pewnością, że ktoś może nie wiedzieć, że to jest złe…

Więc ku przestrodze – materiał „edukacyjny”…

 

I mam do Ciebie prośbę… wyrzuć go z głowy zaraz po obejrzeniu…

 

 

Więc od czego zacząć konstruowanie dobrej prezentacji?

 

Odpowiedz szczerze na pięć kluczowych pytań:

 

  1. Why? – dlaczego mają Ciebie słuchać. Co masz tak naprawdę do powiedzenia? Po co mówisz?
  2. Who? – kim jest Twoja publiczność. Wiek, doświadczenie, znajomość tematu o którym będziesz mówić?
  3. What? – co chcesz powiedzieć. Czy to co chcesz powiedzieć jest tym co odbiorcy chcą usłyszeć?
  4. When? – kiedy będzie prezentacja.
  5. Where? – gdzie będzie spotkanie.

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz