Nasze szkolenia są efektywnym mixem teorii i praktyki. Wszystkie zajęcia mają charakter warsztatowy.
Oprócz szkoleń otwartych realizujemy szkolenia dostosowane dokładnie do potrzeb Twojej firmy.

 

Sprawdź kalendarz i przyjdź na nasze szkolenia otwarte touchpoint-512

 

Szkolenia zamknięte

 

I. KOMUNIKACJA W BIZNESIE

  1. Skuteczna komunikacja wewnętrzna. Jak przygotować i wdrożyć Kodeks Dobrych Praktyk?
  2. Jak mówić, aby być słuchanym? Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
  3. I znów zabili posłańca złej wiadomości! – jak komunikować zmianę, przeżyć i czuć się dobrze? (!)
  4. Jak pisać, żeby być czytanym? Komunikacja korporacyjna bez tajemnic (!)
  5. Wystąpienia medialne   
  6. Storytelling w komunikacji firmowej.

 

II. JĘZYK WIZUALNY W BIZNESIE

  1. Język wizualny w służbie bieznesu. FILM I FOTOGRAFIA – czyli jak budować profesjonalny wizerunek firmy poprzez obraz i emocje.
  2. Jak skutecznie komunikować? Język wizualny i copywriting w biznesie, czyli co musisz wiedzieć o nowoczesnej komunikacji w firmie
  3. Zobacz co do Ciebie mówię! Myślenie wizualne jako narzędzie efektywnej komunikacji (!)

 

III. KOMUNIKACJA DLA SPECJALISTÓW

  1. Lekarz i pacjent
  2. Prawnicy dla nieprawników
  3. Świat IT w praktyce

 

IV. EMPLOYER BRANDING, REKRUTACJA

  1. Employer Branding. Jak budować wizerunek firmy jako pracodawcy w erze social media? 
  2. Wojna o najlepszego pracownika czyli jakie skuteczne metody rekrutacji pozostały na polu walki?  
  3. Employer Value Proposition (EVP) – czyli dusza organizacji

 

V. CZŁOWIEK W FIRMIE

     Jak wspierać i rozwijać najważniejsze zasoby organizacji? 

  1. Change management. Jak przeprowadzać ludzi i firmę przez zmianę?
  2. Diversity – zarządzaj różnorodnością w swojej organizacji.
  3. Innowacyjność. Postaw na odkrywanie, nowość i inność!
  4. Jedno co w życiu jest pewne to… zmiana. Jak żyć i wygrywać w kulturze zmiany?

 

VI. LEADER FOR LEADERS – program mentoringowy dla managerów

 

VII. AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

  1. Projektowanie szkolenia w oparciu o cykl Kolba
  2. Aktywne metody pracy z grupą
  3. Techniki wizualne w pracy trenera
  4. Sztuka wystąpień publicznych
  5. Trudne sytuacje szkoleniowe  
  6. Skąd się bierze stres w trenerze? – czyli jak radzić sobie ze stresem w pracy szkoleniowca
  7. Proces grupowy
  8. Praca metodą dramy
  9. Superwizja zespołu trenerskiego

 

VIII. CONTENT MARKETING, SOCIAL MEDIA, INTERNET

  1. Analiza efektywności w marketingu internetowym, czyli controlling w sieci
  2. Content Marketing, czyli “być albo nie być” twojej marki
  3. Prawo autorskie i prawa pokrewne w content marketingu
  4. Raporty roczne – jak tworzyć nowoczesną komunikację inwestorską?  
  5. Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji
  6. Video i fotografia korporacyjna w biznesie. Jak budować profesjonalny wizerunek firmy mediach społecznościowych?