Komunikacja firmowa – Jak pisać, aby być czytanym?

Na czym polega nowoczesna komunikacja firmowa? Jak skutecznie komunikować w social media?

 

 

…czyli komunikacja firmowa w mediach społecznościowych

 

 

Skuteczna komunikacja firmowa to obecnie duże wyzwanie. Media społecznościowe, nieodwracalne zmieniły sposób konsumpcji mediów. Nawyki oraz zasady porozumiewania się, charakterystyczne dla świata internetu, trwale przeniknęły do życia codziennego.

Korzyści dla uczestnika:

  • poznasz psychologię lektury oraz dowiesz się jak ludzie czytają w dobie internetu
  • poznasz bariery komunikacyjne – dowiesz się, jak je rozpoznawać i ich przełamywać
  • poznasz budowę skutecznej komunikacji
  • poznasz podstawowe techniki dziennikarskie, aby pisać w sposób atrakcyjny i interesujący w mediach tradycyjnych (print)oraz nowoczesnych (internet, social media)
  • poznasz nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej
  • dowiesz się, jak komunikować wykorzystując zdjęcia, grafiki czy infografiki
  • dowiesz się, jak budować emocje za pośrednictwem obrazu
  • dowiesz się, jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Stary świat vs. nowy świat. Jak zmieniły się zasady komunikacji i dlaczego nie działa to co było
  • Specyfika komunikacji online:
    • jak czytamy maile, jak online odbieramy tekst, a jak obrazy
    • żelazne reguły komunikacji elektronicznej
  • Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz
  • Jak przygotowywać dobre newslettery w komunikacji korporacyjnej
  • Rola tytułu – jak konstruować tytuły by odbiorcy otwierali maile
  • Jak pisać aby być czytanym:
    • tryb skanowanie tekstu – jak napisać tekst i przekazać to co najważniejsze
    • tryb czytania – jak napisać wszystko co trzeba i być przeczytanym
  • Call to action – czyli co sprawia, że użytkownicy chcą wiedzieć więcej
  • Jak poprawiać efektywność komunikacji – wskaźniki, narzędzia
  • Komunikacja wizualna. Rola obrazu w nowoczesnej komunikacji
  • Jak odbieramy treści zwizualizowane. Rola i zastosowanie infografiki w komunikacji
  • Jak za pomocą zdjęć wpływać na emocje odbiorcy. Zastosowanie fotografii w komunikacji

 

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: