Szkolenie za:

  • 00 dni
  • 00 godzin
  • 00 min.
  • 00 sek.
+

Jak pisać, aby być czytanym? Skuteczna komunikacja firmowa.

Na czym polega nowoczesna komunikacja firmowa? Jak skutecznie komunikować w social media?

 

 

…czyli komunikacja firmowa w mediach społecznościowych

 

 

Skuteczna komunikacja w biznesie to obecnie duże wyzwanie. Media społecznościowe, nieodwracalne zmieniły sposób konsumpcji mediów. Nawyki oraz zasady porozumiewania się, charakterystyczne dla świata internetu, trwale przeniknęły do życia codziennego.

Korzyści dla uczestnika:

  • poznasz psychologię lektury oraz dowiesz się jak ludzie czytają w dobie internetu
  • poznasz bariery komunikacyjne – dowiesz się, jak je rozpoznawać i ich przełamywać
  • poznasz budowę skutecznej komunikacji
  • poznasz podstawowe techniki dziennikarskie, aby pisać w sposób atrakcyjny i interesujący w mediach tradycyjnych (print)oraz nowoczesnych (internet, social media)
  • poznasz nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej
  • dowiesz się, jak komunikować wykorzystując zdjęcia, grafiki czy infografiki
  • dowiesz się, jak budować emocje za pośrednictwem obrazu
  • dowiesz się, jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Stary świat vs. nowy świat. Jak zmieniły się zasady komunikacji i dlaczego nie działa to co było
  • Specyfika komunikacji online:
    • jak czytamy maile, jak online odbieramy tekst, a jak obrazy
    • żelazne reguły komunikacji elektronicznej
  • Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz
  • Jak przygotowywać dobre newslettery w komunikacji korporacyjnej
  • Rola tytułu – jak konstruować tytuły by odbiorcy otwierali maile
  • Jak pisać aby być czytanym:
    • tryb skanowanie tekstu – jak napisać tekst i przekazać to co najważniejsze
    • tryb czytania – jak napisać wszystko co trzeba i być przeczytanym
  • Call to action – czyli co sprawia, że użytkownicy chcą wiedzieć więcej
  • Jak poprawiać efektywność komunikacji – wskaźniki, narzędzia
  • Komunikacja wizualna. Rola obrazu w nowoczesnej komunikacji
  • Jak odbieramy treści zwizualizowane. Rola i zastosowanie infografiki w komunikacji
  • Jak za pomocą zdjęć wpływać na emocje odbiorcy. Zastosowanie fotografii w komunikacji

 

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: