<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

SOCIAL MEDIA – O CO TAK NAPRAWDĘ W TYM CHODZI?

Kategorie: Content Marketing,Social media

Media społecznościowe (ang. Social Media)

– określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog. Tyle mówi krótka i treściwa definicja z wikipedii.

 

Co jeszcze warto wiedzieć z perspektywy firmy?

Social media to przede wszystkim narzędzia za pośrednictwem których możesz dotrzeć i komunikować się ze swoimi grupami docelowymi.

 

Najważniejsze miejsca w internecie to:

 

• serwisy społecznościowe np. Facebook, nk.pl (nasza klasa), Google+,

 

• serwisy typu wiki np. wikipedia

 

blogi np. wordpress.pl, blogger, photoblog,pl, blox

 

serwisy treściowe np. Youtube, Pinterest, Slideshare, Demotywatory

 

mikroblogi np. twitter

 

internetowe serwisy informacyjne np. wykop.pl

 

serwisy q&a (questions and answer: pytania i odpowiedzi) np.: zapytaj.pl, trudne.pl

 

fora ogólne np. forum.gazeta.pl

 

fora tematyczne np. wizaz.pl, elektroda.pl, sfd.pl.

 

O czym musimy pamiętać prowadząc komunikacje w internecie?

 

 

#1. Jest to dialog! Tzn. firma mówi a internauci mogą odpowiedzieć. Uwaga. Nie zawsze odpowiedzi jakie otrzymujemy są takimi jakie chcemy usłyszeć.

 
#2. Internet to wolność słowa oraz wysokie poczucie anonimowości. Oznacza to, że społeczności zgromadzone w danym miejscu, zarówno mogą wyrażać się pochlebnie jaki i zionąć czasami niczym nie uzasadnioną nienawiścią wobec naszej firmy czy produktów.

 
#3. Sieć jest wieczna! O tym trzeba pamiętać wrzucając treści do internetu, bądź odpisując internautom.

 

i na koniec najważniejsze

 

#4. Prowadząc komunikacje w mediach społecznościowych trzymaj nerwy na wodzy i bądź niczym kwiat lotosu!

 

content_marketing_skuteczna_komunikacja_online_blog_wymagamy_pl_monika_walczak_szkolenie_kurs_warsztaty_marketing_kontent_social_media_media_spolecznosciowe1

Nasze szkolenia z social mediów:

1. Media społecznościowe w służbie biznesu. Co musisz wiedzieć planując działania w sieci?

2. Jak budować wizerunek firmy, jako pracodawcy w erze social media?

3. Video i fotografia w służbie biznesu, czyli jak budować profesjonalny wizerunek firmy?

4. Prawo prasowe, prawa autorskie oraz inne prawa pokrewne w content marketingu

 

 

 

 

 

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz