<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

FOTOGRAFIA: Światło w fotografii – cz.1

Kategorie: Content Marketing,Fotografia

Fotografia całkowicie zależy od światła.

Poświęcamy dużo czasu na zrozumienie i opanowanie trójkąta fotograficznego (zależności między przysłoną, czasem i czułością ISO), a zaskakujące mało uwagi przywiązujemy do jakości światła.

Stosowanie zasad prawidłowej ekspozycji jest potrzebne, ale to od światła zależy czy uzyskamy poprawne albo nawet dobre zdjęcie, czy zrobimy zdjęcie wybitne.Prawidłowa ekspozycja jest ważna, ale to jakość światła decyduje o atmosferze zdjęcia.

 

UWAGA:  nie ma „dobrego światła”, ani „złego światła”!  

W tzw. „dobrym świetle” powstają tysiące podobnych do siebie zdjęć.
Może natomiast być światło łatwe, albo trudne. W łatwym świetle powstaje wiele poprawnych zdjęć, ale to w trudnym świetle powstają zdjęcia wyjątkowe. To tzw. „złe światło” zmusza nas do kreatywności.

Warto zdać sobie sprawę z tej roli światła, zrozumieć jakie ma cechy i jak wpływają one na wygląd zdjęcia.

 

4 podstawowe cechy światła to:

• Kolor światła (ciepłe, zimne)

• Intensywność (ostre łagodne)

• Kąt padania (przednie, boczne, tylne)

• Stopień rozproszenia (miękkie, twarde)

Czas nauczyć się oceniać światło pod względem jego przydatności do konkretnego rodzaju zdjęcia.

 

Na naszych warsztatach dowiesz się, jak rozumieć i wykorzystywać światło!

Dodał: Dorota Walczak

Antropolog kultury, badacz, ewaluator, trener, artysta fotografik. Od przeszło 10 lat realizuje różne projekty badawcze. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów budowania komunikacji. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm i klientów indywidualnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne oraz z obszarów psychologii obrazu i komunikacji wizualnej.