<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

SZKOLENIA DLA KOBIET: AKADEMIA WŁASNEJ FIRMY. JAK ZAŁOŻYĆ I PROWADZIĆ SWÓJ BIZNES (Warszawa)

Kategorie: Personal branding

AKADEMIA WŁASNEJ FIRMY. JAK ZAŁOŻYĆ I PROWADZIĆ SWÓJ BIZNES

AKADEMIA WŁASNEJ FIRMY to cykl szkoleń dedykowanych dla kobiet.
Zdecydowanych na otworzenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w sposób mądry i zaplanowany. Z oszacowaniem potencjalnych zysków oraz ryzyk.

 

1. ETAT CZY WŁASNY BIZNES – CO MAM WYBRAĆ.

Termin: 14.09.2013 r.

Czas trwania: 8h

 

Po szkoleniu uczestniczki będą potrafiły:
• dokonać profesjonalnej analizy własnych potrzeb zawodowych
• określić plusy i minusy każdego rozwiązania
• ustalić kluczowe wskaźniki tj.: analiza SWOT, SMART,
• napisać biznes plan,
• dokonać rzetelnej analizy konkurencji,
• określić i opisać grupę docelową
• określić co jest zbędne, a co niezbędne przy otwieraniu działalności gospodarczej
• stosować podstawy marketingu, czyli gdzie i jak mam sprzedawać.

 

2. MARKETING DLA MIKRO PRZEDSIĘBIORSTWA – CZYLI NIE MAM PIENIĘDZY A MUSZĘ SIĘ REKLAMOWAĆ.

Termin: 21.09.2013 r.

Czas trwania: 8h

 

Czy jest mi potrzebny marketing. Jak się promować gdy budżet na promocję i reklamę jest bliski zeru. Strona www, domeny internetowe,

profil firmowy – jak zaprezentować swoją firmę w internecie.

Złoto dla zuchwałych czyli:
• pozycjonowanie w google i innych wyszukiwarkach internetowych (SEO)
• blog firmowy – pisać czy nie pisać i po co to robić
• skuteczny marketing dla mikroprzedsiębiorstwa, PR dla mojej firmy. Wizualizacja firmy, logo, wizytówka etc.
• content marketing czyli jak promować się w sieci.

3. JAK DOBRZE WYGLĄDAĆ CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ TAK CIĘ PISZĄ. BUDOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU W OCZACH INNYCH.

Termin: 28.09.2013 r.

Czas trwania: 8h

 

W jego trakcie uczestniczki dowiedzą się jak budować wizerunek poprzez ubiór, makijaż i mowę ciała. Wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej

po której otrzymają zdjęcia do wykorzystania zarówno do celów prywatnych jak i zawodowych.
Szkolenie prowadzone jest przez zawodową stylistkę i wizażystkę, na co dzień współpracującą z czołowymi wytwórniami filmowymi w Polsce.

 

Cena szkolenia do 15 sierpnia: 290 zł/os./1 szkolenie

Cena szkolenia po 15 sierpnia: 350 zł/os./1 szkolenie

 

Przy uczestnictwie w całym cyklu Akademii: otrzymasz 20% rabatu!
Maksymalna wielkość grup: 15 osób

Miejsce szkolenia: Warszawa

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz