<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Szkolenia dla lekarzy, czyli jak być dobrym medykiem i przeżyć? Cz. 1

Kategorie: Content Marketing

Zapraszamy do przeczytania pierwszej części wywiadu z Anną Kędzierską – psycholożką, trenerką biznesu oraz jedną z nielicznych osób w Polsce, które prowadzą specjalistyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu wśród pracowników służby zdrowia.

 

Anna Kędzierska: Bycie dobrym specjalistą w każdej dziedzinie to nie tylko wiedza stricte merytoryczna. W każdym zawodzie, który wiąże się z kontaktem z ludźmi, ważna jest umiejętność jego nawiązywania.

 

Ceniony lekarz to taki, który trafnie diagnozuje, i jednocześnie potrafi wysłuchać swojego pacjenta oraz dać mu poczucie, że jest dla niego najważniejszy.

 

To właśnie komunikacja jest w tym zakresie podstawowym narzędziem pracy lekarza. Świadomość tego jakie słowa, gesty czy choćby ustawienie biurka i krzeseł w gabinecie może ułatwiać lub utrudniać budowanie relacji z pacjentem, jest nie do przecenienia.

Na moje szkolenia trafiają świetni merytorycznie specjaliści, z kompletem fachowych kursów i udziałów w konferencjach czy zjazdach. Dręczy ich jednak to, że pacjenci nie realizują ich zaleceń, opuszczają wizyty, albo w ogóle zmieniają lekarza.

pielegniarka_wypalenie_zawodowe_szkolenia_dla_lekarzy_stres_trudny_pacjent

 

Często problem tkwi nie w braku wiedzy medycznej, a w nieumiejętności wzbudzenia zaufania u drugiego człowieka, udzieleniu mu emocjonalnego wsparcia czy empatycznego wysłuchania jego dolegliwości. Na szczęście wszystkiego tego można się nauczyć.

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz