<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Szkolenia otwarte: Kalendarz 2014

Kategorie: Content Marketing,Employer Branding,Fotografia,Personal branding,Social media

 SZKOLENIA OTWARTE:

CMC_miniaturka  CONTENT MARKETING CENTER:

1. Content Marketing, czyli “być albo nie być” twojej marki
2. Jak tworzyć nowoczesne magazyny firmowe w erze social mediach
3. Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji
4. Jak tworzyć raporty roczne
5. EMPLOYER BRANDING
6. Fotografia korporacyjna w biznesie. Jak budować profesjonalny wizerunek firmy
7. Skuteczna komunikacja w firmie. Jak pisać aby być czytanym w biznesie
8. Skuteczna sprzedaż w custom publishing
9. Media społecznościowe w służbie bizensu. Co musisz wiedzieć planując działania w sieci.
10. Custom publishing – jak efektywnie zarządzać projektem wydawniczym

 

PDC_miniaturka  PERSONEL DEVELOPMENT CENTER:

1. AKADEMIA WŁASNEJ FIRMY.  JAK ZAŁOŻYĆ I PROWADZIĆ SWÓJ BIZNES
2. JAK SKUTECZNIE szukać PRACy w erze mediów społecznościowych
3. DOBRA MARKA TO JA! PERSONAL BRANDING W ERZE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

 

Chcesz dostawać informacje bezpośrednio na skrzynkę mailową – zostaw wiadomość!

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz