<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Dobra marka to ja! Personal branding w erze mediów społecznościowych. Jak skutecznie budować swoją pozycję zawodową.

Kategorie: Personal branding

Szkolenie: DOBRA MARKA TO JA! Personal branding w erze mediów społecznościowych. Jak skutecznie budować swoją pozycję zawodową.

Najbliższy termin:
04 kwietnia 2013 r. (czw.): godz.17.30 – 21.30
05 kwietnia 2013 r. (pt.): godz. 17.30 – 21.30

W trakcie szkolenia uczestniczki:
• nauczą się budowania własnego wizerunku w mediach
• dowiedzą się jakie korzyści można uzyskać dzięki serwisom społecznościowym np. Linkedin, Facebook, Goldenline, NK
• na co należy uważać „lajkując”, udostępniając czy też zamieszczając różne treści
• będą mogły przekonać się w jaki sposób inni nas odbierają i jakie wrażenie wywołujemy
• nauczą się, jak zakładać profesjonalne profile społecznościowe, co w nich zamieszczać, oraz jakie informacje mówią o nas wprost, a jakie pośrednio
• wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, realizowanej przez zawodowego fotografa, specjalizującego się w sesjach biznesowych

Po zakończeniu szkolenia uczestniczki otrzymają:
• skrypt z najważniejszymi zasadami dotyczącymi budowania profesjonalnego wizerunku w mediach
• profesjonalne zdjęć z pełnymi prawami autorskimi do wykorzystywania np. w portalach społecznościowych.

Cena szkolenia: 290 zł
Maksymalna wielkość grupy: 10 osób

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz