Szkolenia od kuchni, czyli co się dzieje za zamkniętymi drzwiami

Kategorie: Content Marketing,Komunikacja interpersonalna

Najczęściej prowadzimy warsztaty w ramach tzw. szkoleń zamkniętych. W praktyce oznacza to, że w razem z klientem uzgadniamy cele szkolenia, przygotowujemy program oparty na problemach ze świata organizacji i … działamy.

Jak? Warsztatowo, wykorzystując ròżne narzędzia przekazu. Poniżej uchylamy rąbka tajemnicy i prezentujemy kilka flipów ze szkolenia z budowania komunikacji wewnątrz organizacji.

 

Szkolenia dla firm copywriting Monika Walczak ościał media content marketing mail newsletter internet intranet

rys. 1: agenda, czyli co się będzie działo w trakcie

Agenda szkolenia Monika Walczak copywriting jak pisać komunikacją wewnętrzna internal intranet newsletter mail grupa docelowa content marketing

rys. 2: kontrakt szkoleniowy, czyli co chcemy a czego nie chcemy

Agenda szkolenia Monika Walczak copywriting jak pisać komunikacją wewnętrzna internal intranet newsletter mail grupa docelowa content marketing

rys. 3: trzy filary komunikacji korporacyjnej, czyli co jest najważniejsze.

 

Szkoleniowy dream-team tworzą:

Anna Kędzierska – trenerka od miękkich rzeczy

Monika Walczak – trenerka, której żadna przeszkoda korporacyjna nie straszna

Dorota Walczak – ekspert od mierzenia skuteczności szkolenia

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz