<>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– komunikacja zmiany

Dlaczego ludzie nie lubią zmian?

Do czego potrzebna nam zmiana?

Jak zarządzać emocjami w zmianie?

przeczytaj więcej...

Employer branding

– jak budować markę pracodawcy

Jak budować strategię obecności na rynku pracy?

Jak przyciągać i rozwijać talenty?

Jak budować unikalne wartości pracodawcy?

przeczytaj więcej...

Storytelling i copywriting

– jak tworzyć angażujące historie

Chcesz tworzyć historie, na które nie można pozostać obojętnym?

Chcesz wiedzieć jak tworzyć inspirujące teksty – na co uważać i czego unikać?

Chcesz mieć 100% uwagi Twoich odbiorców?

przeczytaj więcej...

Komunikacja wizualna

– jak sprawić, by to co skomplikowane, stało się proste

Chcesz zmniejszyć dystans i zbudować pozytywną relację z odbiorcami?

Chciałbyś wyzwolić ciekawość i inspirować innych?

Chcesz zastąpić tysiąc słów jednym obrazem?

przeczytaj więcej...

Jak pisać, aby być czytanym?

– komunikacja korporacyjna bez tajemnic

Jak przykuć uwagę czytelnika?

Co sprawia, że odbiorca chce wiedzieć więcej?

Jak pisać ciekawie i angażująco?

przeczytaj więcej...

Wystąpienia i prezentacje

– jak mówić, aby publiczność była Twoja

Jak przygotować się do wystąpienia w mediach?

Jak wykorzystać siłę komunikacji niewerbalnej?

Jak wykorzystać storytelling w komunikacji firmowej?

przeczytaj więcej...

FILM I FOTOGRAFIA

– język wizualny w służbie biznesu

Chcesz wiedzieć jak napisać scenariusz?

Zastanawiasz się kiedy jest potrzebna, a kiedy zbędna firma produkcyjna?

Chcesz wiedzieć jak umiejętnie zbudować przekaz wykorzystując dźwięk?

przeczytaj więcej...

AKADEMIA TRENERA WEWNĘTRZNEGO

– jak skutecznie edukować innych

Jak zaprojektować szkolenie, by obsłużyć uczestników o różnych sposobach uczenia się?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych?

Jak uczyć angażując?

przeczytaj więcej...

Szpalty Roku 2013 rozdane ale … Żubry rządzą!!!

Kategorie: Content Marketing

Szpalty Roku rozdane!

W tym roku została zgłoszona rekordowa ilość tytułów. Było ich 150!

 

O finalistach oraz zwycięzcach można przeczytać na stronie SPF.

Z pewnością długo można byłoby się rozpisywać na temat bardzo wysokiego poziomu zgłoszonych magazynów lecz tym razem osobne miejsce należy się firmie, która moim zdaniem zasługuje na miano Wydarzenia Roku – czyli Lasom Państwowym.

Lasy Państwowe jak sama nazwa wskazuje – państwowe są. Jak kojarzą się powszechnie instytucje państwowe – wiemy…

 

Jakim olbrzymim zaskoczeniem było więc to co mieliśmy okazje zobaczyć wczoraj w czasie wielkiej Gali!!!

 

A dane było poznać – w ramach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – przepiękne publikacje w następujących kategoriach:

 

1. magazyn „Głos lasu” – magazyn dla pracowników, nakład powyżej 5 tys. egz.

 

2. magazyn „Echa leśne” – magazyn dla klientów i partnerów biznesowych, nakład 10 001 – 50 000 egz.

 

echa lesne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*czekamy na udostępnienie zwycięskich okładek

 

3. publikacja „Dla lasu, dla ludzi” – wydanie jednorazowe

 

4. FanPage Żubry Online – medium elektroniczne.

 

zubry online

Wszystkie produkty charakteryzowały:

• wspaniała szata graficzna, edytorska oraz fotoedytorską

• spójna strategia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

• zaskakująca i bardzo ciekawa kreacja komunikacji.

 

To co było dla mnie osobiście szokiem – to nowatorskie jak na rynek polski a wręcz niewiarygodne jak na firmę państwową zarządzanie komunikacją marketingową oraz kreacja.

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz