<>

Budowanie współpracy

– jak budować i rozwijać
efektywne zespoły

 

RÓŻNORODNOŚĆ jako źródło rozwoju i innowacyjności zarówno zarówno zespołu jak i organizacji…

ZMIANA, czyli rozwój umiejętności współpracy
w nowych sytuacjach i w zmieniającej się
dynamicznie rzeczywistości…

WSPÓŁPRACA jako sposób na lepsze poznanie się, budowę komunikacji  i wzrost zaufania w zespole…

 

 

Coaching
i mentoring

– rozwój kadry menedżerskiej

 

JA – MENEDŻER, czyli określanie jaką rolę, zadania
oraz jakimi zasobami dysponuje  menedżer

NARZĘDZIA COACHINGOWE w pracy menedżera,
czyli jak rozwijać i wzmacniać zespół

PRACA Z PRZEKONANIAMI, stereotypami, wzorcami liderskimi

i wiele innych obszarów kluczowych w życiu menedżera…

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

– jak przeprowadzać organizację
przez zmiany

 

JAK I CO  komunikować w procesie zmiany…

CO SIĘ DZIEJE z emocjami pracowników
i jak wspierać ich w budowaniu zaangażowania…

GDY OPADNIE KURZ ZMIAN czyli jak budować
motywację i zaangażowanie ocalonych

Fokus na cele i ludzi

– wsparcie projektowe dla organizacji

 

BADANIE i zmiana kultury organizacyjnej…

MAPOWANIE procesów wewnętrznych w firmie…

PROWADZENIE PROJEKTÓW HR m.in.:
Assessment/Development Center, onboarding,
exit interview itp.

OCENY PRACOWNICZE:  180, 360 stopni, wywiady …

PRZEPROWADZANIE TESTÓW psychologicznych
m.in. Insights Discovery, Extended Disc, Mindsonar, Thomas …

Pigułki wiedzy: Niezbędnik menedżera. Cz. 3

  • 17:00
  • Warszawa
  • +48 608 682 660

temat: Coaching w miejscu pracy (coaching on the job)

 

„Pigułkiwiedzy” to cykl szkoleń, mających na celu wzmacnianie świadomości i kompetencji menedżerskich.

 

W czasie warsztatów uczestnicy przechodzą przez refleksję nad swoją rolą, jako lidera. Doświadczają także szeregu technik i narzędzi wartych zastosowania w pracy menedżera.

 

„Pigułki wiedzy” to krótkie, 3,5-godzinne warsztaty rozwojowe, poruszające tematy zawsze aktualne i ważne dla funkcjonowania dojrzałych organizacji.
Ta formuła warsztatów ma na celu przekazanie wiedzy, która może zostać natychmiast zaimplementowana, przetestowana i wykorzystana w rzeczywistości zawodowej. Uzupełnienie i pogłębienie tej wiedzy jest możliwe podczas indywidualnych konsultacji i/lub podczas zaawansowanych warsztatów.

 

Co z tego będziesz mieć: 
  • rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy oceniającej z pracownikiem i przekazywaniem rekomendacji do zmiany
  • wzmocnienisz umiejętności udzielania konstruktywnej krytyki
  • wzmocnienisz umiejętności udzielania informacji zwrotnej bazującej na zasobach
  • rozwiniesz umiejętności budowania w pracowniku samodecyzyjności, odpowiedzialności i nastawienia na efektywne działanie
  • rozwiniesz umiejętności zachęcania pracownika do autorefleksji nad własnymi działaniami

 

Pracujemy zgodnie z wartościami określonymi przez Izbę Coachingu tj.: STANDARDY • ETYKA • JAKOŚĆ
Izba Coachingu jest niezależną organizacją reprezentującą interesy środowiska coachingowego w Polsce.
Jest pierwszą na świecie izbą gospodarczą zrzeszającą podmioty prowadzące działalność w obszarze coachingu, według określonych standardów, w poszanowaniu etyki oraz zapewniając najwyższą jakość dąży do tego, aby coaching był profesją przyczyniającą się do społecznego rozwoju.

 

Ile będą trwały warsztaty?
3,5 godziny: od 17:00 do 20:30

 

Gdzie się spotkamy?
Warszawa

 

Ile zainwestujesz w siebie?
Jeden warsztat = 100 zł. + 23% VAT