Transformacja prasy firmowej w social media…

 …czyli nowa strategia komunikacji

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w zakresie skutecznego promowania, reklamowania
i wspierania procesu sprzedaży oraz budowania wizerunku firmy w tradycyjnych (custom publishing) oraz nowoczesnych mediach (internet).
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą przygotowani do prowadzenia samodzielnych działań z wykorzystaniem najważniejszych narzędzi nowoczesnej komunikacji korporacyjnej.

W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jakie są główne trendy w komunikacji
  • jakie  znaczenie mają  media społecznościowe
  • jak w praktyce budować komunikację w oparciu o social media marketing.

Bloki tematyczne:

  1. Custom publishing czy content marketing – semantyka czy rewolucja w komunikacji?
  2. Transformacja – czyli jak przenieść komunikację firmową ze starego do nowego świata mediów
  3. Podstawowe mechanizmy rządzące komunikacją w social media – kierunki rozwoju i trendy
    • o czym musisz wiedzieć wchodząc do Internetu
    • najważniejsze media społecznościowe w Polsce: Facebook, Linkedin, Twitter, WordPress, YouTube, Pinterest i inni
  4. Być tam, gdzie moi klienci – czyli analiza obecności grup docelowych w sieci
  5. Media społecznościowe w akcji
    Facebook dla każdego – czy każdy musi tam być?
    • co można, a czego nie można na Facebooku – konkursy, promocje na wall-u
    • prowadzić czy nie prowadzić blogi firmowe
    • czym jest mikrobloging – Twitter i inni. Czym się różnią, jak ich używać?
    • dobre i złe praktyki działań w social media (case study)
    • czego unikać w mediach społecznościowych
  6. Jak budować zaangażowanie internautów?
  7. Mierzenie skuteczności działań – statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów

 

Terminy najbliższych szkoleń otwartych:

    Szkolenie składa się z:

    • części teoretycznej
    • części warsztatowej
    • indywidualnych konsultacji

    Czas trwania: 8 h


    Tak, chcę wziąć udział650 zł. + VATZgłaszam się