Wartości firmy – jak o nich mówić?

Kategorie: Content Marketing,Employer Branding,Komunikacja firmowa,Storytelling,Zarządzanie

Zadowolony pracownik, który lubi swoje miejsce pracy,

z większym prawdopodobieństwem osiągnie dobre wyniki dla twojej firmy niż pracownik, który pracuje bo musi.

 

Z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że 52% wszystkich brytyjskich specjalistów nie będzie aplikowało do firm, których deklarowane wartości nie są zbliżone do ich własnych.

 

Niestety przeciętny pracodawca zapomina wspomnieć o wartościach i misji firmy w opisie stanowiska…
Jak to zrobić w praktyce?

 

Pokazuj wartości twojej firmy w sposób autentyczny i łatwy do zrozumienia przez potencjalnych kandydatów. Wykorzystuj narzędzia komunikacyjne, które do nich trafią!

 

Opowiadaj historie! Wykorzystaj storytelling w prezentowaniu wartości twojej firmy.

 

Stwórz narrację dla swojej marki, która pomoże Ci pokazać jak wyjątkowa i wartościowa dla pracowników jest twoja firma.

 

Zobacz jak robi to np. McDonald…

 

 

Czytaj więcej:

  1. Jak podnieść employer branding w firmie na wyższy poziom?

  2. Chcesz być słuchany, cytowany, zauważony i zapamiętany – opowiadaj historie.

 

 

Dodał: Monika Walczak

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz