Jak mówić, aby być słuchanym…

Jak być skutecznym mówcą? Jak mówić, aby nas słuchali? Jak dobrze wypaść przed kamerą? Wystąpienia publiczne często generują stres. Jak sobie z nim poradzić?

 

…czyli autoprezentacja i wystąpienia publiczne

 

 

Warsztat ma na celu poprawę efektywności komunikacji publicznej. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać posiadane atuty do profesjonalnej prezentacji siebie i firmy, a jednocześnie przedstawiać klientowi ofertę w sposób zrozumiały i adekwatny do jego potrzeb i możliwości. Po warsztacie uczestnicy będą potrafili w kontaktach z klientami zaprezentować spójny i przekonujący wizerunek, stając się elementem polityki PR firmy.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • nauczysz się pozytywnej autoprezentacji i budowania wizerunku profesjonalisty
  • poznasz zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej, jako narzędzia budowania relacji biznesowej
  • dowiesz się jak przeprowadzić prezentację ofert w sposób zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy
  • dowiesz się jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę słuchacza
  • poznasz znaczenie i siłę komunikacji niewerbalnej
  • dowiesz się jak zarządzać stresem
  • nauczysz się podstawowych technik radzenia sobie z napięciem i tremą.

 

Ramowy program:

 

Efektywna komunikacja werbalna w autoprezentacji

  • Autodiagnoza barier komunikacyjnych – praca z kamerą
  • Zasady efektywnej komunikacji
  • Znaczenie (odbiorcy) grupy docelowej w formułowaniu komunikatu
  • Typy odbiorców

Komunikacja niewerbalna w autoprezentacji

  • Dobry początek?
  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Mowa ciała
  • Proksemika – czyli aranżacja przestrzeni podczas prezentacji
  • Myślenie wizualne

Sztuka dobrej autoprezentacji

  • Kolejność prezentowania informacji
  • Przynęty, czyli jak przykuć i utrzymać uwagę słuchacza
  • Psychologia trudnego odbiorcy – jak reagować?

Ćwiczenie nabytych umiejętności – praca z kamerą

 

Zarządzanie stresem – sesja relaksacyjna

  • Jak odpoczywać?
  • Ćwiczenia oddechowe
  • Praca z ciałem
  • Techniki radzenia sobie z napięciem i tremą

 

Szkolenie jest prowadzone w formule warsztatowej.

Uczestnicy ćwiczą nabywane umiejętności w trakcie szkolenia.  Stosowane metody to:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia w małych grupach
  • praca własna
  • praca z kamerą
  • dyskusja
  • konsultacje

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz: