Content Marketing Fotografia

Jak robić dobre zdjęcia każdym aparatem, czyli o wyobraźni fotograficznej.

Fotografia cyfrowa i powszechna dostępność aparatów cyfrowych sprzyja robieniu ogromnych ilości zdjęć. Na początku pstrykamy bez opamiętania i fotografujemy wszystko,...
Czytaj dalej
Content Marketing

Content marketing: Prawo autorskie – co to jest copyright trolling?!

Mimo, że mija dwadzieścia lat od wprowadzenia Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wiedza o prawie autorskim w Polsce jest...
Czytaj dalej
Employer Branding Tips&Tricks

Employer Branding: 3 rzeczy, które uszczęśliwią twoich pracowników

    Tworzenie i budowanie firmy/działu/departamentu wydaję się być trudne - szczególnie gdy przychodzi działać nam na dojrzałych lub wysoce...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

SOCIAL MEDIA – O CO TAK NAPRAWDĘ W TYM CHODZI?

Media społecznościowe (ang. Social Media) – określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing: 3 ŻELAZNE REGUŁY KOMUNIKACJI

Jeżeli zależy nam na stworzeniu trwałych więzi z odbiorcami naszych newsletterów należy wysyłać im wyłącznie treści dla nich interesujące. Zwłaszcza, że...
Czytaj dalej
Content Marketing Personal branding

Employer Branding w mediach społecznościowych. Konferencja 18-19.02.2014, W-wa

Zapraszamy: Warszawa: 19.02.2014 godz. 14:00   MASOWE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU MARKI PRACODAWCY - NOWA PRZESTRZEŃ REKRUTACJI ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI...
Czytaj dalej
Content Marketing

Content marketing: Grupa Szkoleniowa: wymagamy.pl włącza się do kampanii społecznej!

Dziś na konferencji prasowej dotyczącej kampanii społecznej: ŁĄCZY NAS SPORT NIE NARKOTYKI - oficjalnie potwierdziliśmy nasze zaangażowanie w tę akcję....
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Custom publishing z perspektywy internetu. O tym mówiliśmy w Katowicach.

Post by Polskie Stowarzyszenie Public Relations Oddział Śląsk.
Czytaj dalej
Fotografia

Kadr zamknięty, czyli jak uniknąć jasnych plam na zdjęciu.

Czy zawsze musimy umieszczać w kadrze linię horyzontu? Czy rzeczywiście horyzont jest niezbędny? Czy i jak możemy uniknąć rozpraszających i...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media Tips&Tricks

Content marketing: Skuteczne treści online – cz. 2

W pierwszej części rozmawialiśmy o ABC skutecznej komunikacji czyli konieczności rzetelnego odpowiedzenia sobie na pytania: do kogo, w jakim celu, w...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing: SKUTECZNA KOMUNIKACJA ONLINE – ŁATWO POWIEDZIEĆ ALE JAK TO ZROBIĆ? CZ. 1

O skutecznej komunikacji marzy praktycznie każdy. Zmorą dnia codziennego jest sterta maili z której trudno wyłuskać treści, które są rzeczywiście...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

PLENER FOTOGRAFICZNY: PIENINY ZIMĄ!

„Gdy słowa stają się niejasne, skupiam się na fotografii. Gdy obraz staje się niewystarczający, zadowalam się ciszą” Ansel Adams  ...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

FOTOGRAFIA: ŚWIATŁO W FOTOGRAFII CZ. II. BARWA ŚWIATŁA.

Pod względem temperatury barwowej opisujemy światło, jako ciepłe lub zimne. Instynktownie rozumiemy te pojęcia, ale co to właściwie znaczy?  ...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

FOTOGRAFIA: Światło w fotografii – cz.1

Fotografia całkowicie zależy od światła. Poświęcamy dużo czasu na zrozumienie i opanowanie trójkąta fotograficznego (zależności między przysłoną, czasem i czułością...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content Marketing: Internet a gazety firmowe – które narzędzie komunikacji jest skuteczniejsze i kiedy

W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ DOBIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH, WYDAWAĆ BY SIĘ MOGŁO, ŻE GAZETA FIRMOWA JEST PRZEŻYTKIEM UBIEGŁEGO WIEKU, O KTÓRYM...
Czytaj dalej
Content Marketing Personal branding

Personal Branding – czyli nie stój w kącie, bo nikt Cię tam nie będzie szukał! cz. I

PERSONAL BRANDING jest stosunkowo nowym pojęciem na mapie polskiego marketingu.   Czym jest więc budowanie własnej, osobistej marki?   W...
Czytaj dalej
Content Marketing Personal branding

Employer branding – co zrobić, aby w HR-ach stały kolejki chętnych do pracy!

Employer branding to stosunkowo nowe pojęcie w marketingowym słowniku firm. Wikipedia przypisuje autorstwo firmie McKinsey, która podobno w 2001 r....
Czytaj dalej
Content Marketing Tips&Tricks

Content marketing: Jak pisać zgodnie z prawem

Najczęstsze błędy popełniane przez radośnie twórczych marketerów to: 1. pisanie nieprawdziwych rzeczy 2. podawanie treści tak, że wprowadza w błąd...
Czytaj dalej
1 3 4 5 6 7

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.