Content Marketing Social media

Raport Roczny – jak przygotować publikację na miarę XXI w.

Przygotowanie dobrego raportu rocznego to duży projekt wydawniczy bez względu na to czy firma przygotowuje go własnymi siłami czy z...
Czytaj dalej
Content Marketing

Custom publishing – jak zwiększać sprzedaż. Jeszcze jeden termin!

Ponieważ szkolenie "Jak zwiększać sprzedaż w custom publishing" cieszy się dużym powodzeniem, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie drugiego terminu szkolenia.  ...
Czytaj dalej
Content Marketing

Sprzedaż w custom publishing – reminiscencje po szkoleniu

Po wakacyjnej przerwie, wczoraj na szkoleniu, zgłębialiśmy tajniki skutecznej sprzedaży w custom publishing. Było bardzo intensywnie. A uczestnicy chyba są...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia Personal branding Rozwój osobisty

Jak przygotować się do biznesowej sesji fotograficznej.

Czeka Cię sesja biznesowa w firmie? Jak się do niej przygotować? Co można, a czego lepiej unikać? Poniżej kilka żelaznych...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing: 7 kluczowych zasad

Sentencja: Pomóż, nie sprzedawaj; rozmawiaj, nie wrzeszcz; pokazuj, nie mów.   1. Pamiętaj, to zupełnie nowy marketing. Bardzo różni się...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Jakie pułapki czyhają w content marketingu?

Niewłaściwe treści. – Nie trać czasu na przygotowanie nietrafionego contentu. Jeżeli treści są zbyt ogólne i nie wystarczająco adekwatne do...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing – nowy YETI?! Czym jest a czym nie jest marketing treści.

Content marketingiem określa się dziś powszechnie jako nową formę kontaktu z klientem. Ostatnie badania w Stanach Zjednoczonych wskazują, że dziewięć...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing: 6 pomysłów na to jak wykorzystywać email w marketingu treści. Cz. 1

Zastanawiałeś się kiedykolwiek nad wykorzystaniem emaila do komunikacji marketingowej? Z pewnością tak. Wszak w Polsce mamy już od wielu lat...
Czytaj dalej
Fotografia

Zagęszczenie i rozluźnienie perspektywy

Obiektywy długoogniskowe wywołują na zdjęciu wrażenie powiększenia (co oczywiste, bo zawsze przybliżają), ale także wywołują wrażenie, jakby wszystkie plany zdjęcia...
Czytaj dalej
Fotografia

Powtórzenie i kontrast – czyli jak wzmocnić przekaz wizualny.

Umysł ludzki ma naturalną skłonność do porządkowania. Każdy element powtarzający się na zdjęciu staje się wzorem. Powtarzać możemy obiekty, linie...
Czytaj dalej
Fotografia

Kompozycja kadru – linie, których nie ma.

Wiemy już, że zdjęcie to układ geometryczny XY. Kadr jest skomponowany w oparciu o linie, które prowadzą wzrok widza. Zadaniem...
Czytaj dalej
Content Marketing Social media

Content marketing: jak tworzyć skuteczne treści!

Content marketing – inaczej – marketing treści - staje się również w Polsce coraz bardziej popularnym narzędziem. Większość marketerów obecnych...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Fotografia wizerunkowa – KADR AMERYKAŃSKI

Funkcjonuje powszechne, że kadr amerykański to zdjęcie pokazujące modela od pasa w górę. To niezupełnie prawda. Ja sama wielokrotnie spotkałam...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Panning czyli panoramowanie

Najprościej mówiąc panning, to efektowe oddanie ruchu na zdjęciu. Technikę tą wykorzystujemy w celu wywołania wrażenia ruchu i dynamiki w...
Czytaj dalej
Personal branding

Musisz być wilkiem aby przetrwać w lesie!

W ciągu ostatnich kilku tygodni w mediach społecznościowych pojawiło się dużo wywiadów z osobami, które porzuciły pracę w korporacji i...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

O co chodzi w fotografii ulicznej?

Opowiedz historię w jednym zdjęciu. Fotografia uliczna opisuje i dokumentuje życie toczące się na ulicy. Zadaniem fotografa jest opowiedzenie historii...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Ciężar wizualny, czyli co przyciąga nasz wzrok?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak patrzysz na zdjęcie? W jakiej kolejności odczytujesz treść kadru? Co i dlaczego wywołuje w Tobie...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Jak ożywić zdjęcie, czyli dwa słowa o psychologii kadru.

Wciągnij widza do gry. Dlaczego najlepsze zdjęcia zapadają w pamięć? Bo poruszają, czasem szokują, przełamują tabu… To też. Ale przede...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Pion czy poziom? – czyli jak ustawić aparat przed naciśnięciem spustu migawki.

Podstawowa zasada mówi:   ustawiamy aparat pionowo, jeżeli fotografowany obiekt jest wyższy niż szerszy, np. katedra ze strzelistymi wieżami, pojedynczy...
Czytaj dalej
Content Marketing Fotografia

Podejdź bliżej!

Podejdź bliżej! Jeżeli nie zrobiłeś wystarczająco dobrego zdjęcia  to znaczy, że nie byłeś dość blisko. Nie ograniczaj się do zoomu...
Czytaj dalej
1 4 5 6 7

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.