Bądź autentyczny i dotrzymuj obietnic!
Możesz poświęcić czas i wszystkie pieniądze świata na strategię budowania marki
pracodawcy, która ma pomóc ci wyjść na przeciw Twoim konkurentom…
…ale jeśli Twoje deklaracje nie są uczciwe i autentyczne, nigdy nie osiągniesz satysfakcjonujących wyników.
Pamiętaj, że na koniec dnia Twoi obecni, a także byli pracownicy i tak będą mówić o Twojej firmie w mediach społecznościowych i na forach opiniotwórczych.
Prawda o Twojej organizacji wyjdzie, czy tego chcesz, czy nie.
Dlatego od samego początku buduj autentyczny wizerunek Twojej firmy.
Dzisiejsi konsumenci są bardzo świadomi społecznie – znacznie chętniej nawiązują relację z firmami, które dobrze traktują swoich pracowników.
To, kim jesteś jako pracodawca, bezpośrednio wpływa na reputację Twojej marki.
Jest wiele miejsc w sieci, które pomogą Ci zweryfikować Twoje własne wyobrażenie o firmie.
Poniżej znajdziesz 3 użyteczne narzędzia po które warto sięgnąć.
-
- Gowork.pl – obecnie jest jednym z najprężniej rozwijających się serwisów o pracodawcach. To tu przyszli, obecni czy też byli pracownicy dzielą się swoimi mniej czy bardziej sprawiedliwymi refleksjami o firmie.
Nie musisz się z nimi zgadzać – jednak jeśli jesteś zainteresowany zmianą Twojej marki na rynku pracy – musisz wiedzieć co o piszą o Twojej firmie.
- Gowork.pl – obecnie jest jednym z najprężniej rozwijających się serwisów o pracodawcach. To tu przyszli, obecni czy też byli pracownicy dzielą się swoimi mniej czy bardziej sprawiedliwymi refleksjami o firmie.
-
- Brand24.pl – przyznaję, to mój ulubiony serwis do skanowania sieci. Wspieram się nim w projektach, których celem jest budowanie marki przedsiębiorstwa. Niestety płatny – jednak można wypróbować 14 dniową wersję testową.
- Google Alert – niedoskonałe, ale całkowicie bezpłatne narzędzie, które pozwala na skan sieci wg określonych przez użytkownika słów kluczowych.
Mam nadzieję, że dzięki tym informacjom łatwiej Ci będzie określić status quo marki twojej firmy.
I na koniec – o czym warto pamiętać przede wszystkim?
Obiecuj tylko to z czego się wywiążesz – wcześniej czy później zostaniesz z tego rozliczony.
Dodaj komentarz