Jeżeli zależy nam na stworzeniu trwałych więzi z odbiorcami naszych newsletterów należy wysyłać im wyłącznie treści dla nich interesujące. Zwłaszcza, że nasze skrzynki pocztowe przeważnie pękają od nadmiaru e‑maili.
Poniżej przedstawiamy 3 żelazne reguły komunikacji emailowej.
1. Ludzie decydują się na otwarcie e‑maila w ciągu 2 do 5 sekund.
2. Po jego otworzeniu potrzebują jedynie około 8 sekund na zapoznanie się z treścią na tyle, aby uznać czy wiadomość jest dla nich istotna.
3. Chcąc zainteresować odbiorcę przesłaną wiadomością powinniśmy zadbać, aby wyróżniała się ona spośród innych e‑maili.
Przeczytaj również:
• Content marketing: Skuteczna komunikacja online – łatwo powiedzieć ale jak to zrobić? Cz. 1
• Content marketing: Skuteczne treści online – cz. 2
Szkolenia tematyczne: Komunikacja w biznesie czyli jak pisać aby być czytanym?
Dodaj komentarz