Content marketing: 7 kluczowych zasad

·

·

Sentencja: Pomóż, nie sprzedawaj; rozmawiaj, nie wrzeszcz; pokazuj, nie mów.

 

1. Pamiętaj, to zupełnie nowy marketing. Bardzo różni się od tego, jak znasz.

 

 

2. Po pierwsze klient! Buduj treści marketingowe w oparciu o korzyści, jakie Twoje działania przyniosą klientowi.

 

 

3. Pomóż, nie sprzedawaj! To buduje zaufanie. Dopiero potem klient decyduje się zrobić kolejny krok w cyklu zakupów.

 

 

4. Myśl niszowo! Zwycięski biznes to ten, którego treści marketingowe najtrafniej odpowiadają na potrzeby klienta, są najbardziej adekwatne do charakteru jego działalności i najbardziej dla niego interesujące.

 

 

5. Opowiedz dobrą historię! Zjednocz swoich klientów i treści marketingowe wokół atrakcyjnego głównego tematu.

 

 

6. Postaw na jakość! Dbaj o doskonałość treści. Pamiętaj, że wprawdzie content marketing staje się coraz bardziej popularny, jednak tylko naprawdę wartościowe treści gwarantują sukces.

 

 

7. Pisz od serca! Bądź autentyczny, prawdziwy, szczery. Nie udawaj. Działaj z prawdziwej chęci niesienia pomocy, a dopiero za tym pójdzie sprzedaż.

 

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.