Sentencja: Pomóż, nie sprzedawaj; rozmawiaj, nie wrzeszcz; pokazuj, nie mów.
1. Pamiętaj, to zupełnie nowy marketing. Bardzo różni się od tego, jak znasz.
2. Po pierwsze klient! Buduj treści marketingowe w oparciu o korzyści, jakie Twoje działania przyniosą klientowi.
3. Pomóż, nie sprzedawaj! To buduje zaufanie. Dopiero potem klient decyduje się zrobić kolejny krok w cyklu zakupów.
4. Myśl niszowo! Zwycięski biznes to ten, którego treści marketingowe najtrafniej odpowiadają na potrzeby klienta, są najbardziej adekwatne do charakteru jego działalności i najbardziej dla niego interesujące.
5. Opowiedz dobrą historię! Zjednocz swoich klientów i treści marketingowe wokół atrakcyjnego głównego tematu.
6. Postaw na jakość! Dbaj o doskonałość treści. Pamiętaj, że wprawdzie content marketing staje się coraz bardziej popularny, jednak tylko naprawdę wartościowe treści gwarantują sukces.
7. Pisz od serca! Bądź autentyczny, prawdziwy, szczery. Nie udawaj. Działaj z prawdziwej chęci niesienia pomocy, a dopiero za tym pójdzie sprzedaż.
Dodaj komentarz