Na szkoleniach uczestnicy podają różne definicje content marketingu. Często pojęcia się mieszają, a granice pomiędzy działaniami sprzedażowymi i pr-owi stają się niewyraźne. W efekcie końcowym, znaczna część marketerów poszukuje Świętego Graala, nie wiedząc tak naprawdę jak on wygląda.
Czym jest więc content marketing? Co go wyróżnia spośród innych teorii, strategii, podejść i działań? Co jest w nim takiego nowatorskiego?
Moim zdaniem kluczem jest wartość oraz waga relacji, jakie nawiązuje firma czy marka ze swoją grupą docelową.
Zobacz jak robi to TD Bank, w akcji #MakeTodayMatter. Przyjrzyj się emocjom jakie w Tobie wzbudza. Jakie są Twoje refleksje po obejrzeniu tego materiału?
Jeśli chcesz się nimi podzielić napisz do mnie: monika.walczak@wymagamy.pl
PS. Wiesz, że głównym bohaterem jest karta kredytowa?
Dodaj komentarz