Employer branding w obliczu nowej generacji pracownikow

Employer branding– budowanie wizerunku pracodawcy, znajduje coraz większe uznanie w obowiązkowych działaniach komunikacyjnych firm. Zdobycie utalentowanego i ambitnego pracownika to dla każdej firmy ogromna wartość, ale także coraz trudniejszy proces. Pracodawcy muszą wkładać coraz więcej wysiłku, aby zdobyć pracowników o pożądanych kompetencjach.

Udział w targach pracy, wystąpienia na uczelniach to dzisiaj za mało, ponieważ aby zdobyć dobrego pracownika trzeba przyciągnąć jego uwagę i wzbudzić zainteresowanie.

Pracodawcy przekonują się o tym coraz częściej, szczególnie w obliczu nowej generacji pracowników z pokolenia X,Y i Z. We współczesnych czasach firmy walczą o pracowników, nie na rozmowach kwalifikacyjnych, ale wizerunkiem.

Zapraszam na szkolenie, gdzie w pięciu krokach dowiesz się:

  1. Czym jest Employer Branding – w ujęciu praktycznym?
  2. Jakie są najważniejsze różnice w oczekiwaniach wobec pracodawców i pracy generacji X, Y oraz Z?
  3. Jakich narzędzi używać w rekrutacji?
  4. Poznasz najważniejsze korzyści dla firm z budowania Employer Brandingu.
  5. Zobaczysz przykłady udanych kampanii Empoyer Branding.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.