Employer branding– budowanie wizerunku pracodawcy, znajduje coraz większe uznanie w obowiązkowych działaniach komunikacyjnych firm. Zdobycie utalentowanego i ambitnego pracownika to dla każdej firmy ogromna wartość, ale także coraz trudniejszy proces. Pracodawcy muszą wkładać coraz więcej wysiłku, aby zdobyć pracowników o pożądanych kompetencjach.
Udział w targach pracy, wystąpienia na uczelniach to dzisiaj za mało, ponieważ aby zdobyć dobrego pracownika trzeba przyciągnąć jego uwagę i wzbudzić zainteresowanie.
Pracodawcy przekonują się o tym coraz częściej, szczególnie w obliczu nowej generacji pracowników z pokolenia X,Y i Z. We współczesnych czasach firmy walczą o pracowników, nie na rozmowach kwalifikacyjnych, ale wizerunkiem.
Zapraszam na szkolenie, gdzie w pięciu krokach dowiesz się:
- Czym jest Employer Branding – w ujęciu praktycznym?
- Jakie są najważniejsze różnice w oczekiwaniach wobec pracodawców i pracy generacji X, Y oraz Z?
- Jakich narzędzi używać w rekrutacji?
- Poznasz najważniejsze korzyści dla firm z budowania Employer Brandingu.
- Zobaczysz przykłady udanych kampanii Empoyer Branding.
Dodaj komentarz