Stary świat vs nowy świat. Jak zmieniły się zasady komunikacji i dlaczego nie działa to co było.

Specyfika komunikacji online:

a.        jak czytamy maile, jak online odbieramy tekst a jak obrazy

b.       żelazne reguły komunikacji elektronicznej

  1. Segmentacja odbiorców komunikacji –czy wiesz do kogo mówisz.
  2. Rola tytułu – jak konstruować tytuły by odbiorcy otwierali maile.
  3. Jak pisać aby być czytanym:
    1.  tryb skanowanie tekstu – jak napisać tekst i przekazać to co najważniejsze
    2.  tryb czytania – jak napisać wszystko co trzeba i być
      przeczytanym.
  4. Call to action – czyli co sprawia, że użytkownicy chcą wiedzieć więcej.
  5. Jak poprawiać efektywność komunikacji – wskaźniki, narzędzia.
  6. Kiedy wysyłać mailingi?

E-mail marketing a pozostała komunikacja – jak to wszystko łączyć
Komunikacja wizualna. Rola obrazu w nowoczesnej komunikacji.
Jak odbieramy treści zwizualizowane. Rola
i zastosowanie infografiki w komunikacji.
Jak za pomocą zdjęć wpływać na emocje odbiorcy. Zastosowanie fotografii w komunikacji.
Oszczędność formy, bogactwo treści. Poznawcze możliwości obrazu.
Jak budować skuteczną komunikację w oparciu o obraz:

  1. zasada równowagi czyli ile treści a ile grafiki żeby być skutecznym
  2. wyróżniki – co i jak komunikować używając grafiki

Infografika – to jest proste! Zamiana tekstu na obraz. Tworzenie infografik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.