Wystartowaliśmy z nowym cyklem szkoleń otwartych dla ściśle określonej grupy zawodowej.
Pod okiem Anny Kędzierskiej – powstał dedykowany dla środowiska medycznego – cykl pięciu szkoleń, które mają na celu wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza.
Dzięki nim uczestnik zwiększy swoją zawodową skuteczność i konkurencyjność na rynku usług medycznych. Będzie potrafił stworzyć relację z pacjentem, która będzie budowała lojalność, zadowolenie i motywację do leczenia. Dzięki szkoleniom uczestnicy będą wiedzieli jakie aspekty ich zachowań pozytywnie wpływają na ich zawodowy wizerunek. Ważną składową są te techniki i strategie prezentowane i ćwiczone na szkoleniu, które pozwolą pracować w kontakcie z pacjentem z mniejszym emocjonalnym wysiłkiem.
Śmiało można powiedzieć, że oprócz celu biznesowego: „więcej zadowolonych i powracających do gabinetu pacjentów” nasze szkolenie pomoże osiągnąć cel: „codzienna praca z mniejszym stresem i wydatkowaniem energii”.
Już w marcu zapraszamy na szkolenie pt.:
PACJENT ROSZCZENIOWY I MANIPULACYJNY. Jak sobie z nim radzić?
Podczas warsztatu każdy będzie mógł zdiagnozować swój schemat reagowania w sytuacji kontaktu z pacjentem roszczeniowym, manipulacyjnym lub agresywnym. Dzięki temu pozna swoje mocne i słabe strony w tym zakresie. Przedstawione i przećwiczone zostaną techniki radzenia sobie w sytuacji, gdy pacjent próbuje manipulować lekarzem lub jest wobec niego agresywny.
Ramowy program szkolenia:
- Portret „trudnego” pacjenta
- Co trzeba wiedzieć o manipulacji
- Dlaczego i po co pacjent TO robi?!
- Ja, a pacjent manipulacyjny/roszczeniowy – autodiagnoza
- Techniki manipulacyjne w gabinecie lekarskim
- Strategie radzenia sobie z manipulacją i roszczeniami pacjenta
Termin: 24 marca 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 9:00 – 17:00 (8 h)
Cena kursu: 580 zł. + VAT
Więcej o szkoleniu: „Pacjent roszczeniowy….”
Więcej informacji o całym cyklu: szkolenia dla lekarzy
Dodaj komentarz